MS Windows
briani 27239
Langsomme ikoner i WinXP
Fra : Sven

Dato : 16-12-02 16:28

Hej.
Sidder her med en AMD 2400+, 512MB ram PC2700, WindowsXP, RAID med 2 Maxtor
HD'ere, og alligevel føles Windows langsom at bruge. På min søns PC (min
gamle PC), som er en 600Mhz Athlon med 128 MB ram og Windows 98SE, virker
Windows meget kvikkere. Et eksempel:

På vores skriveborde har vi begge en mappe der hedder SPIL, og som
indeholder genveje til de spil vi hver især har installeret. Når han åbner
denne mappe, så er ikonerne der øjeblikkligt, men når jeg gør det samme i
min XP, så er alle genvejene der med det samme, men den tegner ikonerne et
for et i en hastighed, så man kan nå at tælle det. Hvorfor er WindowsXP så
sløv? Min PC er dog væsentligt hurtigere.

Sven