MS Windows
briani 27239
Hvordan gemmer jeg mails
Fra : Per Christiansen

Dato : 16-12-02 15:59

Jeg kører med XP

Jeg vil formatere min hd

Jeg vil gerne beholde mine
mails jeg har fået.

Mine adresser kan jeg jo ekspotere
til mit d: drev, kan jeg også gøre det med
mail.

Eller hvad gør jeg.

Fra : FILIP RAVN

Dato : 16-12-02 16:12

Tag en backup af hele mappen Outlook express Se hvor den ligger i outlook,
gå ind i "funktioner-instillinger-vedligeholdelse-lagringsmappe". efter
geninstallation overskriver du den nye mappe (outlook express) med den
gamle. Færdig arbejde!

Filip

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-12-02 16:32

"Per Christiansen" <p@adslhome.dk> skrev :

>Mine adresser kan jeg jo ekspotere
>til mit d: drev, kan jeg også gøre det med
>mail.

Det ville jo være rart, hvis du oplyste om hvilken mailklient du
bruger.

Det er sikkert Outlook Express, så prøv at kig i OE-gruppen,
spørgsmålet bliver besvaret flere gange om ugen, så du finder
uden tvivl svaret ved at kigge lidt tilbage.

Se min signatur.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Michael Bach

Dato : 16-12-02 17:52

Jeg bruger noget der hedder "Outlook Express Backup" fra firmaet
"Genie-soft".

Det kan lave backup på adresser, mails, nyhedsgrupper mm.

Prøv det her link:

http://www.genie-soft.com/default.html

--
....::: Michael :::...