Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til Canon G#
Fra : René

Dato : 16-12-02 15:52

Hej

Er der ikke én der er i julehumør og vil ligge en dansk manual til Canon
PowerShot G3 i dk.binaer.

René

Fra : U. Pedersen

Dato : 16-12-02 16:32

René skrev:

>Hej
>
>Er der ikke én der er i julehumør og vil ligge en dansk manual til Canon
>PowerShot G3 i dk.binaer.
>
>René

Hej René

Hvis du havde løbt dit kamera i dk, fulgte der vel en dansk manual med

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : René

Dato : 16-12-02 16:37

> Hvis du havde løbt dit kamera i dk, fulgte der vel en dansk manual med

Det er en tysker.

Fra : Pico

Dato : 16-12-02 17:10

René wrote:

> Det er en tysker.

Så gør som grissehandler Larsen og sig det er en dansker

Fra : Michaelbs

Dato : 16-12-02 17:30

manualen er på over 200 sider...ikke sådan lige at smække op..

Fra : U. Pedersen

Dato : 16-12-02 17:56

René skrev:

>Det er en tysker.

Hej René

Du får jo hvad du betaler for, altså hvad der sparet er tjent.
Og du valgte en billig udgave, dem der køber i dk, får den danske
manual

Fra : ElGaliNero

Dato : 16-12-02 19:27

Nu skal i ikke være så onde ved Rene,
han betaler sikkert en formue for at sidde på nettet og
tigge om dit og dat.

Her er måske lidt hjælp, på engelsk vel at mærke:
http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html

Så kan du bruge de sparede penge på et online engelsk kursus.
_________
ElGaliNero

Fra : William A. Husted, e~

Dato : 17-12-02 13:43

> Du får jo hvad du betaler for, altså hvad der sparet er tjent.
> Og du valgte en billig udgave, dem der køber i dk, får den danske
> manual

Jeg er enig. Vil man malke den danske statskasse, må der være konsekvenser.

Fra : J@N

Dato : 17-12-02 14:57

"William A. Husted, eaid.dk" <william@eaid.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er enig. Vil man malke den danske statskasse, må der være
konsekvenser.

Sikke en gang ævl! Manden har sandsynligvis fodret den danske statskasse ved
at have betalt 50% skat af det beløb, har brugt til kamera, og hvor han
bruger sine penge er hans eget valg.
Må man f.eks. heller ikke tage på ferie og bruge penge, uden at have dårlig
samvittighed over at malke statskassen, Husted?

Jan

Fra : Per Madsen

Dato : 17-12-02 17:04

<KLIP>

> Sikke en gang ævl! Manden har sandsynligvis fodret den danske statskasse
ved
> at have betalt 50% skat af det beløb, har brugt til kamera, og hvor han
> bruger sine penge er hans eget valg.

Enig !

> Må man f.eks. heller ikke tage på ferie og bruge penge, uden at have
dårlig
> samvittighed over at malke statskassen, Husted?

Jo, men skal altså ikke komme hjem til os andre i danmark og beklage sig
over at man ikke kan tale med de mennesker der bor der hvor man SELV har
valgt at tage på ferie. Det er altså ikke vores problem, at der er endnu en,
som ikke gad høre efter i tysktimerne. Så han må da gerne bruge pengene, men
selv tage følgerne ...

Per

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-12-02 17:59

In article <atnhtc$26rl$1@news.cybercity.dk>, Per Madsen wrote:
> [...]
> som ikke gad høre efter i tysktimerne. Så han må da gerne bruge pengene, men

Enig, specielt da det er tysk vi taler om. manden har fået tilbudet i
skolen, og staten har brugt ressourcer på at lære ham sproget.

Fra : Michaelbs

Dato : 20-12-02 11:12

hmmmm... det er jo jul... du kan hente en engelsk G3 manual her:
www.canon.ca/english/index-customersupport.html

michael
meddelelse news:slrnavulu8.nvu.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 17-12-02 00:41

"René" <rtk_1@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:FMlL9.1704$Hl6.142278@news010.worldonline.dk...
> Hej
> Er der ikke én der er i julehumør og vil ligge en dansk manual til Canon
> PowerShot G3 i dk.binaer.
> René
Måske kan du bruge dette manual-link til Canon G2?.... ganske vist på engelsk.
http://www.canon.com.au/products/cameras/digital_compact_cameras/powershotg2.html

Mvh
Bjarne

Fra : Jakob Birk Hansen

Dato : 17-12-02 18:36

"René" <rtk_1@hotmail.com> wrote in message
> Er der ikke én der er i julehumør og vil ligge en dansk manual til Canon
> PowerShot G3 i dk.binaer.

Hej René

Hvis du kan bruge en på engelsk, så kommer der nok en lille quickguide snart
www.shortcourses.com (Kik under Digital Camera Pocket guides).

Hvis du har brug for at sætte linser på, så kik på www.lensmateonline.com
hvor der om et par dage kommer en god og fornuftig adapter til salg til G3.
Jeg har selv til G2 og det funker fint.

Venlig hilsen

Jakob Birk
.... som - GISP, GYS & GRU - indtil flere gange har købt ting i udlandet.

Fra : Klitgaard

Dato : 20-12-02 20:21