Så er Basil kugleløs :o)
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 16-12-02 15:36

Så har vi lige hentet vores lille Basil, nu uden sine julekugler, men til
gengæld med de flotteste gran-grønne ører - og kinder *LOL*

Han er i "vade-rundt-uden-at
kunne-bestemme-sig-til-hvor-man-vil-ligge"-stadiet nu oven på bedøvelsen.
Men har det ellers fint. Har været oppe kradsetræet og nede igen og henne og
få et par mundfulde mad. Så han har det fint, selvom han stadig ser en lille
smule groggy ud.

Nu håber jeg så bare det VAR ham der i den sidste tid har tisset i sengene
*suk* men mon dog ikke? Det hører sig jo åbenbart til når man er ved at
blive en "voksen" kat.

I øvrigt tog både Jack og Phumba SÅ sødt imod ham. Jeg havde frygtet lidt
hvæseri, men tværtimod. Der var næse- og kindknid og den store
velkomstceremoni selvom han sikkert har lugtet vederstyggeligt af
dyrlæge.

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Battlefield´s

Dato : 16-12-02 16:51

Åh.. stakkels lille Basil
Men godt at det er overstået, det håber vi så også tisseriet i sengen er.
Hilsen Vibeke og Battlefield-siameserne

Fra : Helle

Dato : 16-12-02 17:08

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hvæseri, men tværtimod. Der var næse- og kindknid og den store
> velkomstceremoni selvom han sikkert har lugtet vederstyggeligt af

Hej Lisbeth.

Det er da altid noget at de pynter hans øre når de har snuppet hans
julekugler hva? *GGG*
Sikke nogle stykke dyrlæger *s*
Emil skal også kastreres her i januar og Mikkel får samme tur til Marts.

Hilsen Helle

Fra : Trine Piltoft

Dato : 16-12-02 21:45

Hej Lisbeth!

Dejligt at høre at det er gået så fint med Basil, og at de andre tog så pænt
imod ham da han kom hjem og lugtede underligt.........

Krydser fingre for at tisseriet stopper nu.

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Kate

Dato : 16-12-02 22:42

Velkommen til den kugleløse verden, Basil

> Nu håber jeg så bare det VAR ham der i den sidste tid har tisset i
> sengene *suk* men mon dog ikke? Det hører sig jo åbenbart til når
> man er ved at blive en "voksen" kat.

Puha, hvor jeg glad for ikke at skulle det igennem med Mowgli. Han har
heldigvis ikke besørget andre steder end i de dertil indrettede kasser,
phew.

> [...]
> frygtet lidt hvæseri, men tværtimod. Der var næse- og kindknid og
> den store velkomstceremoni selvom han sikkert har lugtet

Sjov nok havde jeg også frygtet ballade når Mowgli kom hjem, men der
var heller intet overhovedet. Nu har Sofie og Johan aldrig taget notits
af dyrlæge lugt fra de andre, men jeg kunne jo ikke vide hvordan Lante
ville reagere. Men han sagde bare "nå, der er du, hvor har du dog været
hele dagen?"

Godt at Basil allerede er ved at komme sig, må være den unge alder for
Mowgli var også hurtigt på benene igen.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : AEK

Dato : 16-12-02 22:51

> Så har vi lige hentet vores lille Basil, nu uden sine julekugler, men til
> gengæld med de flotteste gran-grønne ører - og kinder *LOL*

Altid er du ond ved stakkels Basil
Heller ikke spise Jeres uldsokker, må han .....*G*

> Men har det ellers fint.

Dejligt.

> I øvrigt tog både Jack og Phumba SÅ sødt imod ham.

Skønt. Selv blondinen er pjattet med ham

/ Anya.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 16-12-02 23:17

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> "Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Altid er du ond ved stakkels Basil
> Heller ikke spise Jeres uldsokker, må han .....*G*

Ih jo, det må han såmænd gerne. Men det vil han ikke. Basil spiser kun 100%
acryl :o/
Det gnufler han til gengæld gladeligt i sig... Lige nu sidder han travl
optaget af at fortære en af Johns MEGET forhenværende grønne sokker. Jeg
tro'de ellers jeg havde fjernet alle Basils sokker, for han skulle jo FASTE
sidste nat.... Men der var åbenbart en jeg havde overset, det er så den der
bliver tygget grundigt på nu.

Og jo han ÆDER det faktisk. Og det ryger hele vejen igennem ham. Han har
også været igang med at gumle en glimmerguirlande i sig, den stak ud af
julekassen. Det gør den ikke mere.... Jeg GRUER for vores juletræ i år...
Tror det bliver ret hurtigt afpyntet. Basil tager sikkert sangens ord helt
bogstaveligt. De der med "først skal træet vises, siden skal det spises..."

Nå, nu må vi se Update følger naturligvis. Men han er 100% på toppen
igen efter sin afnossificering. Og Jack har været i gang med at se om ikke
han kunne få det grønne af Basil. Gu' ved om det smager godt, for Jack var
MEGET optaget af at vaske Basil på de grønne steder

> Dejligt.

> Skønt. Selv blondinen er pjattet med ham

ALLE er pjattede med Basil *G* Særligt vores dyrlæge og hendes assistent

Hilsen
Lisbeth

Fra : Kate

Dato : 17-12-02 22:24

> Tror det bliver ret hurtigt afpyntet. Basil tager sikkert sangens
> ord helt bogstaveligt. De der med "først skal træet vises, siden
> skal det spises..."

Haha, jeg det ses nok ikke særligt længe Jeg har heldigvis aldrig
juletræ, hvis jeg fandt på den slags er jeg ret sikker på at Mowgli
også ville nedlægge det, og så kigge på at Joey (kaninen) fortærede det

> Og Jack har været i gang
> med at se om ikke han kunne få det grønne af Basil. Gu' ved om det
> smager godt, for Jack var MEGET optaget af at vaske Basil på de
> grønne steder

Måske er det bare grimt at se på Sofie gik også meget grundigt
tilværks i sin tid da Johan var ny-kastreret og -øremærket, så grundigt
at han øremærke faktisk er temmelligt bleg. Hendes er til sammenligning
tydeligt og kun et ½ år yngre.
Lante rørte faktisk ikke Mowglis ører, så han var nok kold i den
nederste del af ryggen overfor det eller også syntes han bare ikke at
det smagte godt, *g*