Skærme
Fijala 3554
BenQ FP767
Fra : BorreBoy

Dato : 16-12-02 15:04

Hejsa.

Er der nogen, der kender denne skærm:
http://www.benq-eu.com/Products/LCD/index.cfm?product=182

Har aldrig hørt om BenQ, men specifikationerne på skærmen er flotte, og den
er billig...

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 16-12-02 15:42

Hejsa,

Hvor ser du priser på BenQ henne? Det ser ud til at være DELL's
OEM-producent.

Mvh,
/Kasper

Fra : BorreBoy

Dato : 16-12-02 15:54

"Kasper Carøe Olsen" <kasper@doek.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Hvor ser du priser på BenQ henne? Det ser ud til at være DELL's
> OEM-producent.

Har set den til 3999,- (mener jeg) hos ProShop

Fra : Thïngmand

Dato : 19-12-02 12:00

> Har aldrig hørt om BenQ, men specifikationerne på skærmen er flotte, og
den
> er billig...

Den er på tilbud til 2500,- i Kvickly...

Fra : BorreBoy

Dato : 19-12-02 12:13

"Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> skrev i en meddelelse
> den
>
> Den er på tilbud til 2500,- i Kvickly...

Nej, det er en ikke!

Fra : BorreBoy

Dato : 19-12-02 12:15

"Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> skrev i en meddelelse
> den
>
> Den er på tilbud til 2500,- i Kvickly...

Nej, det er den ikke!

Fra : Thïngmand

Dato : 20-12-02 22:38

> Nej, det er den ikke!

Øh, nå? Den var ellers på forsiden af mit Kvickly katalog for denne uge...

Fra : BorreBoy

Dato : 20-12-02 23:17

> Øh, nå? Den var ellers på forsiden af mit Kvickly katalog for denne uge...

Det er 15" modellen. Tror den hedder FP557