MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
kalender
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 16-12-02 14:29

Der var engang....
et link til en lille smart kalender, der lå som et ikon på
proceslinien. Ved klik viste den aktuelle måned + næste måned,
havde også en huskeblok med alarm.
Er der nogen der kender den URL
mvh Ebbe
Jeg er gået 1000 indlæg tilbage, så det er måske en anden gr.

Fra : Don_E

Dato : 16-12-02 15:59

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der kender den URL
> mvh Ebbe
> Jeg er gået 1000 indlæg tilbage, så det er måske en anden gr.

Søg på ATnotes
--
/DonE

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 16-12-02 16:31

On Mon, 16 Dec 2002 15:58:53 +0100, "Don_E"
<don_e@stofanet.INVALID> wrote:

>"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
>Søg på ATnotes

tak, men det er ikke den
mvh Ebbe

Fra : Tom Kristensen

Dato : 16-12-02 16:59

> tak, men det er ikke den
> mvh Ebbe

Kan hentes hos www.date-manager.com

Lille fint program.

mvh
Tom

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 16-12-02 19:32

On Mon, 16 Dec 2002 16:59:04 +0100, "Tom Kristensen"
<tomkristensen@skousen.dk> wrote:

klip

>Kan hentes hos www.date-manager.com
>
>Lille fint program.