harry potter hemlighedernes kammer
Fra : Tvinky

Dato : 16-12-02 14:16

er der nogen der kan uploade den og hvor skal jeg lede efter den ?

Mange hilsner fra Tvinky

Fra : Blix

Dato : 16-12-02 14:27

tag en telefon bog og kig efter fredgård, merlin, fona etc... så er du godt
på vej

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 16-12-02 14:28

Tvinky wrote:
> er der nogen der kan uploade den og hvor skal jeg lede efter den ?

Taber, skrid.

Fra : M Larsen

Dato : 16-12-02 14:37

LOL hvor er i flinke prøv i alt.dk.warez

Fra : Darth_Vader

Dato : 17-12-02 12:25

idiot - svar dog eller ignorer.......
du er sg så skide hellig så det er til at brække sig over - dig og dine
dumsmarte kommentarer - hvor gammel er du egentlig? 12 gætter jeg på...

prøv altid at spørge om disse emner i
alt.dk.warez
mvh
henrik

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 17-12-02 12:57

"Darth_Vader" <hbb@sport.dk> wrote in news:3dff0980$0$47064
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> idiot - svar dog eller ignorer.......
> du er sg så skide hellig så det er til at brække sig over - dig og dine
> dumsmarte kommentarer - hvor gammel er du egentlig? 12 gætter jeg
> på...

Taber, skrid.

--
Knud

Fra : Darth_Vader

Dato : 17-12-02 17:11

hils ovre i børnehaven
henrik

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 17-12-02 18:26

> hils ovre i børnehaven

Hils på usenet.dk når du har læst deres side om citatteknik, hvis du da er
i stand til dette. Jeg må blankt erkende at jeg tvivler, dine foregående
indlæg taget i betragtning.

--
Knud

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-12-02 14:16

"Darth_Vader" <hbb@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dine
> dumsmarte kommentarer - hvor gammel er du egentlig? 12 gætter jeg

Skrid taber!

- Martin

Fra : Darth_Vader

Dato : 17-12-02 17:10

skrid selv fedtpik
henrik

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-12-02 18:00

> skrid selv fedtpik

Tror du ikke du selv skulle smutte over i børnehaven news:alt.dk.warez ,
knægt? På vejen kunne du lige smutte forbi www.usenet.dk og lære at
citere. Det har du tydeligvis problemer med.

- Martin

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-12-02 18:03

> Tror du ikke du selv skulle smutte over i børnehaven news:alt.dk.warez ,
> knægt? På vejen kunne du lige smutte forbi www.usenet.dk og lære at
> citere. Det har du tydeligvis problemer med

skal vi ikke osse snart have en ng for alle moralens vogtere hvor i kan
diskutere hvad der skal ske med alle os vantro, der kommer til at svare en
pænt der stiller et spørgsmål der ikke lige hører hjemme hvor det nu måtte
være?

sniper_nolight

Fra : Michael Petersen

Dato : 16-12-02 14:50

"Tvinky" <lly@hotmail.com> wrote in news:3dfdd210$0$176
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> er der nogen der kan uploade den og hvor skal jeg lede efter den ?
>
> Mange hilsner fra Tvinky

prøv her http://www.amishrakefight.org/gfy
eller i news:alt.dk.warez

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Claus Otto

Dato : 16-12-02 21:20

kontakt ICQ 130614987

Der kan måske hjælpes på det nummer