The wall på dvd - hvilken udgave?
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-12-02 14:00

Hejsa
Er der nogen der kan anbefale en bestemt verison af The Wall på dvd?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Kim Hermansen

Dato : 16-12-02 22:33

Skulle der være flere udgaver ??

Jeg kender kun til 1 udgave.
Og den kan sagtnes anbefales.
DVD mediet har gjort denne film et hak bedere
synes jeg, lydsiden på denne film er kanon og der er
en del ekstra spændene matriale med....
Se bla sangen "Hey You" som ikke er med i filmens endelig udgave
på grund af plads men kan ses DVD udgaven eller hør "Roger Waters" komentere
filmen fra Start til slut.

Mvh Kim

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-12-02 23:38

Er det R2 eller?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Henrik

Dato : 17-12-02 17:42

"Kim Hermansen" <fritten@mail1.stofanet.dk> wrote in

> [...]
> Se bla sangen "Hey You" som ikke er med i filmens endelig udgave
> på grund af plads men kan ses DVD udgaven eller hør "Roger Waters"

Så den i bio til en repremiere; det var fedt. Jeg kan kun anbefale alle med
interesse i Pink Floyd at gøre det samme, hvis de får muligheden.

Fra : zcully

Dato : 16-12-02 23:44

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message
> Hejsa
> Er der nogen der kan anbefale en bestemt verison af The Wall på dvd?
>
> Morten
> morten@bowman.dk

Jeg mener Reg 1. og 2 er fuldstændig identiske (selvfølgelig bortset fra
texter osv.), så det skulle være underordnet hvilken udgave du køber.
Jeg startede med at låne den på biblioteket fordi det var 100 år siden jeg
havde set/hørt den, men røg straks ind og bestilte den derfefter. Suveræn
musik og lyden er helt i top også.

/Zcully