Operatørlogo?
Fra : Erik Graversen

Dato : 05-03-01 22:38

Ka' ik' finde ud a' mobilos!

Har en Ericsson A2618s med debitel mobilselect abonnement.
Når telefonen er tændt står der debitel med små kedelige bogstaver.
Jeg går ud fra at det er det man kalder Operatørlogo. Right?
Kan jeg ikke skifte det på en eller anden måde?
Har kikket ng'en igennem men har ikke kunne finde noget om lige denne model.

Mvh,

--
Erik Graversen.

e-mail: erikgr@mail1.stofanet.dk

Pitstop VG-8: http://www.vg-8.subnet.dk

Fra : Erik Graversen

Dato : 07-03-01 13:55

Hmm

Alle os, der har givet hele 7,- kr. for en A2618s, er hvis henvist til de evige
"mobi-ødemarker" hvad ang. sjove ting som operatørlogo, unlock osv.
Der er tilsyneladende ikke mange der ved noget om den telefon!

Mvh,

Fra : Møgelmose

Dato : 07-03-01 14:38

Det er jo nok fordi den er så ny og ikke ligner ældre modeller så meget som
feks. slægter Nokia 5110 sig meget og af 6110 og derfor kan man finde mange
programmer der passer til den samme
men alle de her tricks skal jo nok komme til din Erricson...

MVH.
Hans-Jacob

Fra : Erik Graversen

Dato : 07-03-01 17:02

Hej Hans-Jakob!

Nå ja! Som det måske fremgår, så er jeg temmelig grøn, på det her område med mobiltelefoner.
Mange tak for forklaringen. Det lyder jo fornuftigt nok.

Mvh,