6610 ringetoner
Fra : Mads Møllegaard

Dato : 16-12-02 13:16

Hejsa,

Nu har jeg fået mig en Nokia 6610 og den er ret lækker, det eneste jeg
savner er en ringetone der er til at holde ud, det må være muligt at for
"normale" ringetoner til den, er der nogen der ved hvor jeg finder nogen der
bare lyder som en telefon og ikke som en helt orkester i en blikspand.

Pft.

Mads

Fra : Sconk

Dato : 18-12-02 22:59