Lord Of The Rings agtigt tv idag !
Fra : Sparre

Dato : 16-12-02 12:06

Hejsa

Vil bare lige minde masserne om at der i dag (mandag) er LOTR på programmet.

17.30 på DR1 - Troldspejlet (de har lovet at vise klip fra filmen, nok ikke
noget vi ikke har set før men...)

19.55 på DR2 - Ringenes Herre (et program som det de viste sidste år. Lyder
meget spændene)

Er det andre programmer idag om den nært forstående super oplevelse må i
endelig sige til her....

--
Sparre

Fra : Taba

Dato : 16-12-02 12:30

> Er det andre programmer idag om den nært forstående super oplevelse må i
> endelig sige til her....

På Zulu i aften fra 22:35 ca. holder de Ringenes Herre aften med en masse
programmer og klip fra den nye film.
Lyder til at det er dokumentr programmer som findes på DVD'en

//Taba

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 16-12-02 15:59

Taba skrev:
> På Zulu i aften fra 22:35 ca. holder de Ringenes Herre aften med en
> masse programmer og klip fra den nye film.

Det mellemste af de tre programmer (Det store lærred...) er aflyst
ifølge TV2's tekst-tv. Senere programmer rykkes frem.

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»Hvis man vil lave sjove analyser, så skal man altså gøre det

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-12-02 16:32

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@hotmail.com> writes:

> Det mellemste af de tre programmer (Det store lærred...) er aflyst
> ifølge TV2's tekst-tv. Senere programmer rykkes frem.

Hvad skal man så regne med? Zulus hjemmeside eller TV2s tekstTV? Jeg
ved da godt hvad jeg håber på!

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : wuzz

Dato : 16-12-02 12:37

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> wrote in message
> Hejsa
>
> Er det andre programmer idag om den nært forstående super oplevelse må i
> endelig sige til her....

Er det i morgen aften at folk skal til snigpremiere?

/wuzz

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 16-12-02 13:12

"wuzz" <killgore20@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> wrote in message

> Er det i morgen aften at folk skal til snigpremiere?

Yes 23:59

VH
Peter

Fra : Sparre

Dato : 16-12-02 13:17

Jeg skal i Klovborg Kino (najs biograf) og se FoTR kl 20.00 og så TTT kl
00.01

--
Sparre

Fra : A.And

Dato : 16-12-02 13:51

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> skrev i en meddelelse
> Jeg skal i Klovborg Kino (najs biograf) og se FoTR kl 20.00 og så TTT kl
> 00.01
>

> --
> Sparre

Den napper jeg i Biocity Esbjerg.

Kim

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 16-12-02 14:36

wuzz wrote:
> Er det i morgen aften at folk skal til snigpremiere?
>
> /wuzz

Presseforestilling i morgen kl. 10.00
hygge,
Nicolai - der bare ikke kunne lade være

Fra : Madmanden

Dato : 16-12-02 15:27

> Presseforestilling i morgen kl. 10.00
> hygge,
> Nicolai - der bare ikke kunne lade være

Så hyg dig, for filmen er sq god.

Christian - der bare heller ikke kunne lade være

Fra : Jens Lund Jensen

Dato : 16-12-02 15:37

"Madmanden" <madmanden @ oncable.dk> skrev i en meddelelse news:3dfde2af$0$175$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Så hyg dig, for filmen er sq god.
>
> Christian - der bare heller ikke kunne lade være

men den bliver bare så kedlig, når man har set den så mange gange

og nej jeg kunne heller ikke lade være.

mvh jens lund jensen, som skal vente helt til søndag

--
Dark Helmet: How many assholes we got on this ship anyhow?
The Crew: YO!!!!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-12-02 18:23

> mvh jens lund jensen, som skal vente helt til søndag

me too... til gengæld lige midt i salen på mine foretrukne pladser

sniper_Nolight