Et hurtigt spørgsmål...
Fra : Jean Sittrup Christe~

Dato : 16-12-02 10:48

Kan jeg via dette kabel:

http://makeashorterlink.com/?Q2AC158C2 (klik og vent)

med dette program: "Knok Phoenix", låse en Nokia 3310 op...?

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)

Fra : Per Sørensen

Dato : 16-12-02 14:40

Næ det kabel du henviser til er til en nokia 3210:)

Med venlig hilsen
Per Sørensen

Email : djubi@djubi.dk

Fra : Jean Sittrup Christe~

Dato : 16-12-02 20:27

Per Sørensen skrev:
> Næ det kabel du henviser til er til en nokia 3210:)

Ha ha, det var en tanketorsk...
Jeg mente selvf. om den kunne låse en Nokia 3210 op?

Mvh Jean

Fra : Per Sørensen

Dato : 16-12-02 20:31

Jo der skulle ikke være nogle problemer der, men hvor køber du ikke kablet
hos http://www.cyclingon.net/shop/
der er ingen problemer derfra:)

Fra : Jean

Dato : 17-12-02 13:44

Per Sørensen skrev:
> hos http://www.cyclingon.net/shop/
> der er ingen problemer derfra:)

Meget muligt, men den er billigere det andet sted, hvis man lægger portoen
oveni... så jeg tror jeg handler ved Super-cover i stedet...

Mvh Jean