Er Telia låst?
Fra : Michal

Dato : 16-12-02 09:25

Jeg har spurgt om dette før, men det var med et Orange mono abo.

Har set på en Nokia 3310, med telia abo.
Jeg kunne godt tænke mig og købe en og så sætte mit nuværende sim kort
i den, i stedet for det som medfølger.
Kan man gøre det? Eller er den låst til et bestemt sim kort?

Mvh

Mich@l

Fra : Devast8or

Dato : 16-12-02 12:04

Det kommer vist an på hvilken udbyder det er, men så vidt jeg ved er det
rimelig normalt at de billige telefoner er låst. Prøv at spørge der hvor du
har tænkt dig at købe den, de må vide om de telefoner de selv har på lager
er låst.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Michal

Dato : 16-12-02 12:13

"Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse
> [...]
du
> har tænkt dig at købe den, de må vide om de telefoner de selv har på lager

Tak det vil jeg så prøve og gøre.

Mvh

Mich@l

Fra : Michael

Dato : 16-12-02 16:10

hejsa Nokia 3310 Telia er simlåst mvh Michael