Jylland øst / Århus
Fra : S.F. M

Dato : 16-12-02 08:18

Hvilke dyrehandlere er et besøg vær, i området i og omkring Århus ?

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 16-12-02 09:14

Kommer an på hvad du leder efter. Jeg har droppet stort set alle dyrehandler
i Århus, med undtagelse af Petworld, men det skyldes kun at der arbejder en
af mine tidligere kolleger.

Hvis det er "isenkram" du leder efter, er det absolut meget billigere at
købe på nettet. Fisk(ferskvand) købte jeg som regel hos Avifauna. Heldigvis
er der en "butik"(privat salg) i Århus der udelukkende sælger saltvand.

--

Venligst / Regards
Thomas Schreiber - stall.dk

Fra : Nette

Dato : 16-12-02 09:47

"S.F. M" wrote in message news:3dfd7894.3208593@news.tele.dk...
>dyrehandlere er et besøg vær, i området i og omkring Århus ?

Jeg bruger nok hovedparten af de penge, jeg bruger på mine fisk i perworld i
Viby. Se http://www.petworld.dk

Nette

Fra : Tobester

Dato : 16-12-02 15:01

Hvis du er interesseret i planteakvarier, så er Aqua Livingroom
(http://www.aqua-livingroom.dk/) på viborgvej et besøg værd. Men lad være
med at tage alt det øregas, du nok vil få at høre, alt for alvorligt. Men
han har mange planter og fisk til specielt planteakvarier, selvom det er en
lille forretning!

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 16-12-02 16:53

Tobester wrote:
> [...]
> han har mange planter og fisk til specielt planteakvarier, selvom det er en

Sidst jeg kørte forbi, lå det på Skanderborgvej i Viby, lige udenfor
Viby Torv.

Jeg vil hellere handle hos Aqua-Livingroom end hos Pet World, da jeg
mener at sidstnævnte endnu er blot en "Bonnie-forretning" (uden at de
dog nødvendigvis er medlem af den kæde).
Jeg synes der er for mange døde fisk, med-import, billige akvarier/dyrt
tilbehør+fisk+planter etc. hos dem. Pet Worlds øregas er på et lavt
niveau og jeg mener ikke at deres generelle, faglige niveau er noget jeg
er imponeret af.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Alex Sørensen

Dato : 16-12-02 18:19

Jeg er helt enig med Steen Suder. Jeg vil dog anbefale Fauna dyrehandel på
strandvejen i Horsens. Kanon billige priser, men knap så stort udvalg i
tilbehør, men masser af fisk.

--
Alex Sørensen
alex@dragebix.dk

Fra : Nette

Dato : 16-12-02 18:39

"Steen Suder, privat" wrote in message news:3dfdf6f2$1@owl...
> Sidst jeg kørte forbi, lå det på Skanderborgvej i Viby, lige udenfor
> Viby Torv.

Det er der Petworld ligger nu.

> [...]
> tilbehør+fisk+planter etc. hos dem. Pet Worlds øregas er på et lavt
> niveau og jeg mener ikke at deres generelle, faglige niveau er noget jeg

Jeg tror det handler mere om en holdning. Jeg har kun fået gode brugbare
svar og hjælp fra ham i Petworld. Fiskene derfra har heller intet fejlet,
og priserne er for mig at se de sammen som de andre forretninger jeg har
besøgt. Men ok, nu er jeg nok også bare "almindelig" kunde uden de helt
store problemer. Til sådan en som mig er de i hvert fald mere end ok

Nette

Fra : Tobester

Dato : 17-12-02 13:49

selvfølgelig: Skanderborgvej 249, et godt stykke før Viby Torv!

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 16-12-02 19:23

"S.F. M" <stonefox58@hotmail.com> wrote in message

> Hvilke dyrehandlere er et besøg vær, i området i og omkring Århus ?

Hej.
Hvad med at tage en tur til Bonnier i Randers ???? Der kan du få hjælp til
stort og småt, og min erfaring er at hvis man spørger pænt så strækker de
sig altså det lille ekstra :) For at kunderne skal gå tilfredse derfra. De
har sågar været behjælpelige med at sende yngelfodder helt til Trondheim for
mig. Deres priser er ok, fiskene friske, masser af planter og ekspertise -
men det er nok Poul Erik du skal spørge efter hvis det er noget specielt du
gerne vil vide.
Hilsen Ditte

Fra : Flemming Schneider

Dato : 19-12-02 02:19

hej, vi får meget ros fra vores kunder i Lystrup :) Flemming, LDC

Fra : Nette

Dato : 19-12-02 11:03

"Flemming Schneider" wrote in message
> hej, vi får meget ros fra vores kunder i Lystrup :) Flemming, LDC

Der er bare så pokkers langt derud

Nette