MS Windows
briani 27239
formater
Fra : johnl

Dato : 16-12-02 07:38

Er der nogen som kan fortælle mig hvordan man formater xp pro. Hver gang
jeg putter cd i vil den kun reparerer eller geninstallere jeg er træt af
det da den kører meget langsom så jeg vil gerne have windows 98 ind igen

mvh John

http://www.kandu.dk/

Fra : h.r

Dato : 16-12-02 10:40

"johnl" <johnl.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som kan fortælle mig hvordan man formater xp pro. Hver gang
> jeg putter cd i vil den kun reparerer eller geninstallere jeg er træt af
> det da den kører meget langsom så jeg vil gerne have windows 98 ind igen

------------

prøv med en win 98 bootdiskette
start op på den og skriv format c:
det skulle kunne gøre det

Fra : Pico

Dato : 16-12-02 10:46

h.r wrote:
> "johnl" <johnl.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> ------------
>
> prøv med en win 98 bootdiskette
> start op på den og skriv format c:
> det skulle kunne gøre det

Det dur vist ikke hvis det er en NFTS partion, så mener jeg der
skal bruges Fdisk.
Pico

Fra : h.r

Dato : 16-12-02 14:47

> Det dur vist ikke hvis det er en NFTS partion, så mener jeg der
> skal bruges Fdisk.
> --
> Med venlig hilsen
> Pico

det tror jeg at du har ret i

Fra : Leo.E

Dato : 16-12-02 17:21

"johnl" <johnl.news@kandu.dk> wrote in message news:<RyeL9.1503$Hl6.108027@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> jeg putter cd i vil den kun reparerer eller geninstallere jeg er træt af
> det da den kører meget langsom så jeg vil gerne have windows 98 ind igen

Bootdisketten til W98- formater fra den.
Hilsen: Leo