Hitman2 tælleværket tæller ad helvede til~
Fra : Insert

Dato : 16-12-02 05:14

Hvad fa'en er det for noget åndsvagt tælleværk i hitman2.

Innocent killed: 1 i Invitation to a party.
Jeg har ikke dræbt nogle ej heller bedøvet dem. De er helt vågne inden
missionen er slut.

Shots fired: 2 i Tubeway topedo .
Jeg har heller ikke affyret 2 skud i tubeway topedo kun 1.

Russisk transistorradio i tyskland.
Vagterne render praktisk taget rundt i sommer påklædning i selv styrtende
regnvejr.
'Eksekutioner' uden at have dræbt nogle, men kun sat alarmen igang og haft
nogle få ikke voldelige konfrontationer.
Det irritere mig til vandvid at vigtige små detaljer ikke er iorden.
Hvad laver spiludviklerne i arbejdstiden?
-
Insert

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 16-12-02 10:28

> [...]
> missionen er slut.

> Shots fired: 2 i Tubeway topedo .
> Jeg har heller ikke affyret 2 skud i tubeway topedo kun 1.

Jeg har aldrig været ude for den tæller forkert.

> Russisk transistorradio i tyskland.

Jeg har et japansk fjernsyn og en finsk skærm her ?

> [...]
> Det irritere mig til vandvid at vigtige små detaljer ikke er iorden.
> Hvad laver spiludviklerne i arbejdstiden?

Laver et kanon fedt spil ? Hvis de småfejl kan overskygge hvor stort og
gennemført det spil er, så skal du måske kigge dig om efter en anden genre ?
Der er mange små hints til danske ting i spillet, og hvis jeg skal vælge
mellem dem også et par småfejl som beskrevet ovenover, så er der ikke rigtig
nogen tvivl..

Andreas Jeppesen

Fra : Insert

Dato : 19-12-02 05:31

"Andreas Jeppesen" <bundyBLAH@tabersvin.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Del del er stadig rigtig

Men denne del er indrømmet forkert. Jeg glemte det ene taktiske skud og at
ballers SD affyrer 2 for hvert et skud.

> Jeg har aldrig været ude for den tæller forkert.

> Jeg har et japansk fjernsyn og en finsk skærm her ?

Russisk station. hehe Men en tysk station er måske ikke at foretrække frem
for en god rusisk station i radioen.

Og jaja, jeg indrømmer at det var grovt sagt. Spillet er trods alt noget nær
perfekt. Perfekt kommer jo ingen pc spil. Jeg har ikke opdaget nogen endnu.

> Laver et kanon fedt spil ? Hvis de småfejl kan overskygge hvor stort og
> gennemført det spil er, så skal du måske kigge dig om efter en anden genre
?

Gennemført??? Så skal der sgu' være flere missioner. 20 er fanme for lidt
til et så overherligt spil. Man vil gerne blive ved. Halvvejs igennem har
jeg endelig lugtet lunten. men så kunne der godt være 1/2 gange flere
missioner.
Det fanme for lidt. Hvis det altså ikke lige er nogle herre kompliceret og
lange missioner den sidste halvdel(??)

hilsen
Insert