billede sms på R600
Fra : Futte

Dato : 16-12-02 04:43

Hej

Hvorfor kan jeg ikke modtage billede sms fra en Nokia 3310 på min R600 kan
de ikke snakke sammen hvad billlede sms angår

MVH
Futte

Fra : Ian

Dato : 16-12-02 13:48

"Futte" <fnugi@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvorfor kan jeg ikke modtage billede sms fra en Nokia 3310 på min R600 kan
> de ikke snakke sammen hvad billlede sms angår

Ericsson, Alcatel og Siemens bruger svjv kun det format der hedder EMS og
som ikke er kompatibelt med de traditionelle Nokia billede-beskeder.

Mvh Ian

Fra : Futte

Dato : 16-12-02 15:35

Takker for svar

Fra : Wormie

Dato : 16-12-02 16:26

> Ericsson, Alcatel og Siemens bruger svjv kun det format der hedder EMS og
> som ikke er kompatibelt med de traditionelle Nokia billede-beskeder.
Nogle ericsson telefoner (eks. t65) kan modtage nokia billede beskeder men
ikke sende dem...

mvh

David