MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
W2K Problemer
Fra : Preben Solgaard

Dato : 16-12-02 01:57

Jeg har tidligere været på banen med et stort problem ifm W2K. Det blev ikke
løst, så jeg vil prøve med et andet spørgsmål.
Pga problemer ville jeg reparere min W2K men fik ved en fejl lavet en ny
installation, således at jeg har 2 x W2K på computeren. Jeg har 2 drev. Jeg
har problemer med begge udgaver, men hvordan fjerner jeg den ene? Og hvordan
får jeg alle e-mails fra den jeg sletter med over i den tilbageværende? Jeg
har adgang til filerne på computeren uanset hvilken udgave jeg åbner med, så
jeg mister vel kun de programmer der er installeret i den W2K jeg fjerner,
hvis det da kan lade sig gøre?

Jeg håber på et letforståeligt svar, da jeg ikke er ekspert...

Hilsen
Preben

Fra : Magnus

Dato : 16-12-02 02:00

Preben Solgaard wrote:

<SNIP>
> Jeg har problemer med begge udgaver, men hvordan
> fjerner jeg den ene? Og hvordan får jeg alle e-mails fra den jeg
> sletter med over i den tilbageværende?
<SNIP>

Hvilken e-mail klient bruger du ?

--
Magnus Pedersen

Fra : Preben Solgaard

Dato : 16-12-02 11:16

"Magnus" <mgpeder@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Preben Solgaard wrote:
>
> <SNIP>
> <SNIP>
>
> Hvilken e-mail klient bruger du ?
>
> --
> Magnus Pedersen

Jeg bruger Outlook Express 6 på den nyeste W2K installation, hvor alle
tilbudte Windowsopdateringer er installeret. På den gamle W2K er det Outlook
E 5. Jeg bruger, men den kan jo nemt opdateres. Jeg åbner næsten 100% med
den sidst installerede W2K, selv om det efterhånden er der jeg har flest
problemer. Det største er fortsat, at jeg ved lukning får en blå side med
STOP efterfulgt af flercifrede fejlkoder. Teksten Power-driver-state-failure
følges af en optælling til 100, imens der lagres fysisk hukommelse. Derefter
lukker den ned, MEN starter så op igen. Den når dog ikke længere end til
scanning af diske. Jeg er derfor tvunget til at lukke ned manuelt. Starter
jeg så maskinen lukker den op uden at gå i stå, Det sker hver gang jeg vil
lukke - med mindre jeg simpelthen tager strømmen. Dette problem har jeg haft
med i gruppen for et par uger siden uden at få løst problemet. Leony
forsøgte at hjælpe med et link og en opfordring til at opdatere drivere. Jeg
er ikke dygtig nok til at håndtere "tunge" løsningsmuligheder, men har
prøvet enhedshåndtering og driveropdatering via Windows Update uden held.
Når jeg en enkelt gang åbner med den oprindelige W2K er der ingen problemer
med nedlukningen!

Håber I kan hjælpe!

Hilsen
Preben

Fra : Magnus

Dato : 16-12-02 12:10

Preben Solgaard wrote:

> [...]
>
> Jeg bruger Outlook Express 6 på den nyeste W2K installation, hvor
> alle tilbudte Windowsopdateringer er installeret. På den gamle W2K
<SNIP>

Hvis du åbner OE og klikker på :
Funktioner->Indstillinger... Vedligeholdelse

kan du vælge lagringsmappe, vælg en mappe du kan finde (opret evt.
en til formålet) og klik OK.

--
Magnus Pedersen