Silent HIll 2 til pc er kommet?
Fra : pizzaman

Dato : 16-12-02 01:41

http://pc.ign.com/articles/376/376425p1.html

Hvad skuer mine øjne...IGN bringer en review af SH2 til PC...er der nogen,
der ved hvornår eller OM den kommer til DK, for jeg har intet hørt i nogen
butikker.

Fra : Silver

Dato : 16-12-02 02:21

lortespil

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 16-12-02 04:18

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in

> lortespil

Klovn.

Fra : JH

Dato : 16-12-02 09:56

Arne Schwerdtfegger wrote:
> "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in

Hvor er det dejligt med velbegrundede svar.

JH

Fra : pizzaman

Dato : 19-12-02 00:59

Fis tilbage til CS, Captain Silver.

Fra : Holger Danske

Dato : 16-12-02 09:56

pizzaman wrote:
> http://pc.ign.com/articles/376/376425p1.html
>
> Hvad skuer mine øjne...IGN bringer en review af SH2 til PC...er der
> nogen, der ved hvornår eller OM den kommer til DK, for jeg har intet
> hørt i nogen butikker.

Jeg har lige købt det da jeg var i Tyskland, og jeg synes at det er meget
flot og stemningsfuldt (udover at hovedpersonen ligner David Beckham på en
prik, Adddrrr) og plottet er sikkert rigtig godt, jeg er ikke nået så langt
!! , men men men.... Interfacet synes jeg absolut ikke om......

H.D.
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --