Sgr. dansk sang
Fra : Mr.Vertigo

Dato : 16-12-02 00:15

En udfordring: hørte i radioen noget dansk musik, men har ikke kunnet finde
ud af hvad det var. Det var en mandlig sanger og noget af teksten lød:
"du er ikke bonnie og jeg er ikke clyde"
"der er 5 timers kørsel fra Skagen til Gilleleje"

Ikke meget at gå efter, men hvis det findes findes det her

Mr.Vertigo

Fra : -V-

Dato : 16-12-02 00:23

"Mr.Vertigo" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "du er ikke bonnie og jeg er ikke clyde"
> "der er 5 timers kørsel fra Skagen til Gilleleje"

http://www.ligusterlogik.dk/roadmovie.htm

Aner ikke, hvem kunstnerne er. Måske andre ved det?

-V-

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 16-12-02 00:50

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
> http://www.ligusterlogik.dk/roadmovie.htm
>
> Aner ikke, hvem kunstnerne er. Måske andre ved det?

Inf's Klaus Lynggaard skriver:

" På samme niveau findes sublime Ligusterlogik, der ajourfører arven fra
Steffen Brandt & TV-2, Love Shop og C.V. Jørgensen - tilsat pop- og
Var jeg pladeselskabsdirektør, tørrede blækket på kontrakten med gruppens to
medlemmer Jesper Tonnesen og Ramus Broe netop nu, for det her befinder sig
på et højt kunstnerisk niveau samtidig med, at det er lige til at gå til. Og
teksterne hæver sig milevidt over det fleste af de andre bidragyderes
hjerte-smerte-vare. Sprogbevidsthed og melodisk tæft, min sjæl, hvad vil du
mer? "

http://www.information.dk/Indgang/VisArkiv.dna?pArtNo=20021125137191.txt

Ikke meget, men ret så pæne ord.

/Nikolaj

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 17-12-02 12:29

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Mr.Vertigo" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> finde
>
> http://www.ligusterlogik.dk/roadmovie.htm
>
> Aner ikke, hvem kunstnerne er. Måske andre ved det?

Jeg er temmeligt sikker på, at Ligusterlogik er en del af P3's
Karrierekanonen.

Bekræftet:
http://www.dr.dk/p3/drlive/karrierekanonen/album/index.shtm

MvH Mikkel