Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Søges : Photostativ til lille digitale kam~
Fra : -=Cabbi=-

Dato : 16-12-02 00:06

Hejsa her i gruppen

Jeg står og mangler et photostativ til mit digitale kamara men da mit kamara
ikke er støre end en pakke smøger skal det ikke være ret stort
Jeg tængte mig at det skulle være ca. 30 cm høj så man kan sætte det på et
bord og gerne et der kan skuppes sammen så man kan have det i lommen

Kan sådan et fås og hvor ???

MVH
Cabbi

Fra : Anonymous Alcoholic

Dato : 16-12-02 04:00

Du kan finde et perfekt lille stativ ved de fleste click forhandlere.

Du kan her finde dem, via landsdelen :
http://www.click.dk/C1256AD70076D58B/webDocuments/AE779DBC7D43CFF2C1256ACA00
4BC1C0

Fra : Pico

Dato : 16-12-02 10:34

Anonymous Alcoholic wrote:
> Du kan finde et perfekt lille stativ ved de fleste click forhandlere.

> [...]

Det kan man da kalde reklame i højeste potens.
Der er ikke et ord om stativer som der blev spurgt om.
Det havde været mere relevant at skrive "besøg din lokale
fotobutik".
Nå afsenderen er måske ikke helt ved siden af:
"Anonymous Alcoholic" <Deep@in.a.bottel>
Pico

Fra : Anonymous Alcoholic

Dato : 16-12-02 16:51

Jeg beklager da at Pico ser det som reklame !

Jeg har netop selv købt et lille fotostativ til mit digital kamera igennem
kæden og er udemærket tilfreds !
Derfor henvisningen !

Og at der ikke står noget om stativer, burde da ikke være noget problem.
Cabbi spurgte om hvor han kunne få sådan et og det svarede jeg på !

Men, Pico, tro hvad du vil - vi lever trods alt i et frit land

God jul til alle !

Kim

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 18-12-02 09:08

Har du overvejet at spørge i en fotohandel.???
Der er faktisk nogle af dem der lever af at sælge sådan nogle ting.*S*
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97