Sjove sidekicks, Blood Work (spoiler)
Fra : Peter Fleinert

Dato : 15-12-02 23:57

Har lige set Bloodwork, og kom herefter til at tænke på at Jeff Daniels er
en ret fjollet sidekick. Det gik dog lidt i vasken da han er mere impliceret
i mordene end som så.
Men er der andre "alvorlige" film hvor sidekicket er et fjollehoved? Her
tænker jeg ikke på film som 48 timer og Showtime. På stående fod kan jeg
ikke komme på nogen.
Peter

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 16-12-02 14:10

"Peter Fleinert" <fleinert@whatthefuck.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men er der andre "alvorlige" film hvor sidekicket er et fjollehoved? Her
> tænker jeg ikke på film som 48 timer og Showtime. På stående fod kan jeg

De gamle Batman film/serier, der er Robin da ret komisk, dog ikke bevidst
Det er Batman nu også for den sags skyld, men ganske ganske
underholdende.

VH
Peter