MS Windows
briani 27239
Bruge Ghost
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 15-12-02 22:36

Hej
Jeg har en Ghost backup af mit c drev, den er ladt over på F. mit spørgsmål
er
Hvis jeg formaterer C, kan jeg så overhovedet komme til min Backup bagefter?
Jeg har start diskette.
Gunnar

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 15-12-02 23:07

Ja, det skulle ikke være noget problem. I øvrigt skulle det da ikke være
nødvendigt at formatere, idet Ghost laver noget der ligner en Fdisk

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 16-12-02 17:05

> Ja, det skulle ikke være noget problem. I øvrigt skulle det da ikke være
> nødvendigt at formatere, idet Ghost laver noget der ligner en Fdisk

Tak for oplysningen. Jeg har lavet det, men når man har den instaleret ca.60
%, og der så kommer en blå skærm som fortæller at man skal genstarte, og
dermed mister hele C drevet, det første er slettet og det vnæste er ikke
inde, så kan jeg godt love dig at det kribler både her og der, men nu kører
det. Tak for hjælpen
Gunnar

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-12-02 17:05

"JSH (9800)" <jstenbak@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det skulle ikke være noget problem. I øvrigt skulle det da ikke være
> nødvendigt at formatere, idet Ghost laver noget der ligner en Fdisk

Fuldstændig korrekt. Det kan være en god ide i øvrigt lige at prøve at boote
på disketten, så man er sikker på, at alt virker som det skal, herunder at
man kan se både f og c drev.

Kurt