Addis Black Widow
Fra : Trine Kornum

Dato : 05-03-01 22:11

Hej
Jeg tror nok det er det de hedder. Den her sang man hele tiden hører med
dem i tiden, er der nogen der har teksten til den? Hedder den ikke comes
around goes around? Man (jeg) kan ikke høre hvad de synger, og det
irriterer mig virkeligt! Jeg vil blive meget glad, hvis der er nogen der
kan hjælpe mig.

Mvh Trine

Fra : Mikael Eriksen

Dato : 06-03-01 11:28

Den hedder ganske rigtigt Goes Around Comes Around

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-03-01 12:53

"Mikael Eriksen"

Den hedder, som Mikael fastslår, Goes Around Comes Around, som er det,
de synger i starten af omkvædet. Jeg kan desværre heller ikke finde teksten i de
søgninger, jeg har lavet. Lidt info + billeder kan man dog få på
http://www.addisblackwidow.com

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Mikael Eriksen

Dato : 06-03-01 17:12

Lidt info + billeder kan man dog få på
> http://www.addisblackwidow.com

Ja, men er det ikke en fantastisk 'tynd' hjemmeside? Det syntes jeg
ihvetfald.

/mikael

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-03-01 19:04

"Mikael Eriksen"
> Ja, men er det ikke en fantastisk 'tynd' hjemmeside? Det syntes jeg
> ihvetfald.

Jo, faktisk. Men den er da meget pæn at se på.