mere plads, en have og sidste ende måske e~
Fra : Kari Eiffert

Dato : 15-12-02 20:35

Hej med jer.

Jeg er så glad så jeg bare må dele det her med nogen
Vores katte er efterhånden ved at være halvstore, og vi føler nogen gange at
det hele er lidt klemt herhjemme. Men nu har vi fået tilbudt at leje et
halvt hus ( min bror og hans kæreste lejer den anden halvdel) så har vi lige
pludselig 30 m2 mere og en have, så vi måske kunne bygge en lille løbegård.
I sidste ende køber vi sikkert også huset, men økonomien skal jo også lige
være der. Men mere plads til os og mere plads til vores to krudtugler, hvis
alt altså går som det skal. Men vi håber. For her kan vi ikke tage dem med
ud om sommeren, da naboens tyranniserer vores to Og de elsker ellers at
gå ude i sele. Men nu er alle problemer løst og de kan få det som blommen i
et æg. Håber jeg.

Kari

Fra : Eva Schmidt

Dato : 15-12-02 21:20

Kari Eiffert <Kari.Eiffert@tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
at
> gå ude i sele. Men nu er alle problemer løst og de kan få det som blommen

Hej Kari

Nej, hvor det lyder skønt, forstår din glæde!
Held og lykke med projektet!

mvh Eva (som næsten ikke er misundelig *GG*)

Fra : Kate

Dato : 16-12-02 22:34

Nøj, hvor kan jeg godt forstå at du er glad (grøn af misundelse). Håber
virkeligt jeres ønske går i opfyldelse (endnu mere grøn af misundelse)

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Kari Eiffert

Dato : 18-12-02 10:59

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote in message
> Nøj, hvor kan jeg godt forstå at du er glad (grøn af misundelse). Håber
> virkeligt jeres ønske går i opfyldelse (endnu mere grøn af misundelse)

> [...]

Ja nu er det gået i orden. Vi mangler kun at opsige vores nuværende
lejlighed, også går vi ellers igang med at male og flytte.
Jeg har så et lille spørgsmål. Vi skal ikke flytte længere end 400 m, så var
det en ide at tage de to misser med, når vi skal lave noget der? Så kan de
jo blive vænnet langsomt til det? De har aldrig haft problemer med at vi har
taget dem andre steder hen, bare de kan se eller høre os hele tiden.

Kari

Fra : Ragna

Dato : 18-12-02 16:12

Hej Kari!

>var det en ide at tage de to misser med, når vi skal lave noget der?

Vi prøvede at tage vores enekat med hen i det nye (tomme) hus for at vise
hende det, da vi skulle flytte for mange år siden, men hun gik helt i panik
og prøvede at klatre op i skorstenen gennem pejsen.
Da vi flyttede ind for alvor, tog hun det derimod helt roligt, fordi alle
vores ting var der.
For vores kat var det altså ingen god ide, men måske hjælper det, hvis I
medbringer nogle ting hjemmefra, så det nye ikke virker alt for skræmmende
for dem.

--
Venlig hilsen, Ragna