Nokia 6610 - 7210 - 7650
Fra : Flemming Pedersen

Dato : 15-12-02 19:47

Hej da jeg er en af de "heldige" der har fået en gave fra TDC i form af
tilskud til en ny Mobiltlf søger jeg herigennem ris / ros til følgende
telefoner fra Nokia: 6610 - 7210 - 7650. Er der nogen der tør give deres
udsagn om en / flere af disse tlf ?

På forhånd tak.

mvh Flemming Pedersen

Fra : Kasper Christensen

Dato : 15-12-02 20:06

Flemming Pedersen skrev:
> [...]
> tilskud til en ny Mobiltlf søger jeg herigennem ris / ros til følgende
> telefoner fra Nokia: 6610 - 7210 - 7650. Er der nogen der tør give deres

Jeg har en 6610 og er MEGET glad for den. Den er lille og kompakt. Det
eneste minus er farveskærmen. Den er ikke af bedste kvalitet.

Mvh

Kasper

Fra : Christian Poulsen

Dato : 15-12-02 23:45

> Jeg har en 6610 og er MEGET glad for den. Den er lille og kompakt. Det

En af mine venner har den også. Han siger også at farveskærmen ikke er
den bedste. Men det største problem han har, det er selve hastigheden på
telefonen. Den skulle ikke være den bedste. Har du oplevet de problemer?

Fra : Tom

Dato : 21-12-02 15:00

> En af mine venner har den også. Han siger også at farveskærmen ikke er
> den bedste. Men det største problem han har, det er selve hastigheden på
> telefonen. Den skulle ikke være den bedste. Har du oplevet de problemer?

Nu har jeg ikke set farveskærmen på din vens 7650 men på min fejler den ikke
noget og det er vel nok noget af det bedste overhovedet.
Hastigheden er også hurtigt. Man kan i hvert fald spille Doom med fuld knald
på så måske skulle han få resat sin telefon eller sendt den til rep.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 15-12-02 21:30

tjek www.mobildebat.dk der har jeg og andre fornygligt diskuteret godt/skidt
om 7650, så der er kommet en del facts på bordet.

Personligt er jeg RIGTIG glad for min 7650.

Fra : Tom

Dato : 15-12-02 22:53

> tjek www.mobildebat.dk der har jeg og andre fornygligt diskuteret
godt/skidt
> om 7650, så der er kommet en del facts på bordet.
>
> Personligt er jeg RIGTIG glad for min 7650.

Hvis man har en 7650 eller vil MEGET mere om den og ekstra programmer så er
www.my-communicator.com stedet.

--
Tom

Fra : Morten

Dato : 16-12-02 13:21

Hej..

Har både 6610 og 7650. bruger 6610 lige for tiden, da min 7650 sku til rep
da hukommelsen blev fyldt helt op.. Kedelig fejl den har. Men ellers en
rigtig fed telefon med en super farveskærm.. 6610 er også en remlig oki
telefon og et fedt design, har dog sine mangler. Bla. farveskærmen er ikk
for god, og når man modtager billeder fra mms, kan man ikk forstøre dem, som
man kan på 7650. 7650 kan også en masse andre ting, er ret glad for den
emila klient den har i sig. Ret smart man altid ka læse sine mails. og sende
de billeder man tager til email..

Men hvis du vil have en lille smart telefon er 6610 eller 7210 nok det
bedste, men hvis du vil ha en lidt støre og med bedre farveskærm og flere
funktioner er 7650 helt klart det bedste valg..

Valget er dit..

Mvh
Morten Terp
DKunlock.dk

Fra : Tom

Dato : 21-12-02 15:04

> [...]
> man kan på 7650. 7650 kan også en masse andre ting, er ret glad for den
> emila klient den har i sig. Ret smart man altid ka læse sine mails. og

Det er ikke nødvendig at sende den til rep. Man kan nøjes med at taste
resetkoden og så funker den igen og det endda uden at slette hukommelsen

(Min brokkede sig også "Memory full" ind til jeg resatte den)

> Men hvis du vil have en lille smart telefon er 6610 eller 7210 nok det
> bedste, men hvis du vil ha en lidt støre og med bedre farveskærm og flere
> funktioner er 7650 helt klart det bedste valg..

Og Bluetooth virker bare overbevisende godt i 7650.