Dagen Efter, Amrk. atom katastrofe film
Fra : Simon Jakobsen

Dato : 05-03-01 21:55

Hej

Er der nogle der ved hvor jeg få fat i den film, skulle efter sigende foregå
i USA,
før, under og efter en A-krig.

Mvh

Simon

Simon-j@post7.tele.dk

Fra : Nitz

Dato : 05-03-01 23:46

"Simon Jakobsen" <Simon-J@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle der ved hvor jeg få fat i den film, skulle efter sigende
foregå
> i USA,
> før, under og efter en A-krig.
>
> Mvh
>
> Simon
>
> Simon-j@post7.tele.dk

Aner ikke hvor den kan fåes, men en god film var det! Jeg kan huske den er
optaget i stil med Orson Welles´ radiospil "Klodernes Kamp", med
tv-reportager og nyhedsudsendelser fra rundt omkring i Amerika. Jeg kom ind
i filmen efter den var startet og troede fandme det var virkelighed! Det var
hård kost for en 12-årig
MVH
Nitz

Fra : Thïngmand

Dato : 06-03-01 08:50

Jeg så den også i TV-avisen og blev lidt lun på et nærmere eftersyn

Fra : Ole Alm

Dato : 06-03-01 11:11

"Simon Jakobsen" <Simon-J@post7.tele.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogle der ved hvor jeg få fat i den film, skulle efter sigende foregå
> [...]

Der kan læses lidt om den her http://us.imdb.com/Title?0085404, men jeg tror ikke at den er nem at
skaffe på video. Er fra "de gode gamle 80'ere" (min barndom), hvor jeg i retro mindes, at jeg vidste
en del mere om hvor jeg skulle placerer mig når (!) bomben faldt end jeg gør i dag. Jeg mindes start
firserne som en tid, hvor det var sikkert at "bomben" ville falde, men ikke hvornår (sjovt nok).

Selve filmen er vist meget amerikansk, så den engang for mange år siden.

ole

Fra : Ole Mølgaard

Dato : 06-03-01 11:26

> [...]
vidste
> en del mere om hvor jeg skulle placerer mig når (!) bomben faldt end jeg

"Duck, and cover"!

Ole

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-03-01 11:44

"Ole Mølgaard" wrote:

> "Duck, and cover"!

rap rap.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-03-01 17:02

Carsten Riis skrev i meddelelsen <3AA4BF7D.AAFE7612@car_ST_en.dk>...

>rap rap.

hehe :)

Men okay vi fik også vist sådan en propoganda film i fysik i folkeskolen
engang.. og der var hele tiden den der
"HVAD skal du gøre hvis bomben falder eller du ser en padehatteskyu osv osv"
"SØG DÆKKE NU FORHELVEDE DIN LILLE KLOVN!" - ja sådan var det måske ikke de
sagde det, men det var det indtryk man fik når de i videoen skulle sige det
ca. 20 gange!

--
Mvh Anders Houmark
Den der tærsker langhalm