MS Windows
briani 27239
windovs installer
Fra : Søren Kay

Dato : 15-12-02 19:28

Hej

Kan det passe at W2k skal bruge et sådan program til at installere hvisse
programmer, hvis det er rigtigt hvor finder jeg dette, da jeg har problemer
med at installer nogle programmer efter jeg har formateret mit c-drev.

Søren

Fra : Tommy Geisler

Dato : 15-12-02 19:37

Har du prøvet at køre Windows update over nettet ? det plejer at hjælpe på
indstaller

Hilsen
Tommy Geisler

Fra : Søren Kay