MS Windows
briani 27239
Vis skrivebord ikon mangler
Fra : Thomas Olsen

Dato : 15-12-02 17:52

Jeg er kommet til at slette det lille ikon i venstre side af værktøjslinien,
som minimerer alle vinduer. Er der nogen der ved hvordan jeg får det tilbage
igen. Jeg er lidt træt af at skulle højreklikke og vælge teksten "vis
skrivebord" hver gang.

Mvh

Thomas

Fra : Don_E

Dato : 15-12-02 17:59

Fra : Thomas Olsen

Dato : 15-12-02 18:38

"Don_E" <don_e@stofanet.INVALID> skrev i en meddelelse

> [...]

Du refererer i ovenstående link til følgende:

"I Windows 98, var der et lille ikon på værktøjslinjen, man kunne klikke på,
og vips - så blev alle vinduer minimeret, så man kunne se skrivebordet.
Dette ikon findes tilsyneladende ikke i Windows XP, medmindre man vil køre
med alle de gamle indstilinger igen.
Steffen"

Det er dog ikke korrekt, da jeg jeg har haft ikonet, (og jeg kørte ikke i i
98 visning), jeg er blot kommet til at slette det.

Thomas

Fra : Thomas Olsen

Dato : 15-12-02 18:42

> [...]
>
> Det er dog ikke korrekt, da jeg jeg har haft ikonet, (og jeg kørte ikke i
> 98 visning), jeg er blot kommet til at slette det.

Hvo jeg var vist ikke lige opmærksom på korrespondencen....
Men det hjælper alligevel ikke, for som sagt har jeg slettet det, og det
kommmer ikke frem igen ved at vise "hurtig start".

Thomas

Fra : Madsen

Dato : 15-12-02 19:32

Thomas Olsen skrev:

> [...]
> hvordan jeg får det tilbage igen. Jeg er lidt træt af at skulle
> højreklikke og vælge teksten "vis skrivebord" hver gang.

<http://groups.google.com/groups?selm=3dd970b7%240%2488174%24bc7fd3c%40news.sonofon.dk&oe=UTF-8&output=gplain>

Madsen.

Fra : alexandre

Dato : 16-12-02 04:30

"Thomas Olsen" <thol@get2net.dk> wrote in message
> Jeg er lidt træt af at skulle højreklikke og vælge teksten "vis
> skrivebord" hver gang.
> Mvh
> Thomas

Hej.
hvad med at bruge WIN tasterner ?
WIN + D = Desktop ( skrivebord )
trykker du det igen, kommer alt frem igen.

hilsen
Alexander.

Fra : Thomas Olsen

Dato : 16-12-02 19:36

"alexandre" <ikaro@efnet.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvad med at bruge WIN tasterner ?
> WIN + D = Desktop ( skrivebord )
> trykker du det igen, kommer alt frem igen.

Det var jeg ikke klar over man kunne, men et supergodt tip. Jeg er klar
fortaler af genvejstaster fremfor mus.

Super - tak

Mvh.

Thomas

Fra : Sven

Dato : 16-12-02 16:21

I din mappe <bootdrev>:\document and settings\<lognavn>\Application
Data\Internet Explorer\Quicklaunch laver du en fil der hedder <Vis
skrivebord.scf> med f.eks Notepad. Filen skal indeholde følgende:

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

Så har du din funktion igen.

Sven

Fra : Thomas Olsen

Dato : 16-12-02 19:35

"Sven" <chanelle4@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Data\Internet Explorer\Quicklaunch laver du en fil der hedder <Vis
> skrivebord.scf> med f.eks Notepad. Filen skal indeholde følgende:

Kanon forslag. Jeg gemte den blot på skrivebordet, og vipti lå ikonet der.
Så var det jo lige at trække det ned i værktøjslinien, og så spiller det.

1000 tak for hjælpen

Thomas