MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Min computer er gået i sort
Fra : ram

Dato : 15-12-02 17:19

Jeg ville gerne formatere min harddisk, men kunne ikke komme til at gøre
det. Jeg kom ind i noget hvor jeg kunne administre mine diske. Jeg
slettede og installerede mit C drev. Der stod at jeg skulle formatere
min cpu efter at jeg havde kørt processen men jeg kunne stadig ikke
formatere. Min cpu gik bare i sort efter når den skulle til at lede
efter et operativsystem. Jeg gik ud og kigge i min BIOS jeg pillede ved
et eller andet, hvad kan jeg ikke huske. Når jeg nu prøver at starte min
cpu kommer der intet frem på skærmen den er bare sort. Mit spørgsmål er
så hvad har jeg gjort og hvad kan jeg gøre for at få min maskine til at
virke igen?

Med håb på at der en derude der kan hjælpe mig...

-David Ramskov

http://www.kandu.dk/

Fra : Never Winternights

Dato : 15-12-02 20:41

Prøv lige at resette BIOS...

Mvh,
NWN

--
-=- [Windows 3.11 US] -=-
-=- [ATI 2Mb + Voodoo2 4Mb] -=-

Fra : Henning

Dato : 15-12-02 21:45

On Sun, 15 Dec 2002 16:18:33 GMT, "ram" <ram.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg ville gerne formatere min harddisk, men kunne ikke komme til at gøre
>det. Jeg kom ind i noget hvor jeg kunne administre mine diske. Jeg

Du blander vist rundt på en hel masse ting... Boot op på din
Windows-cd, og følg wizarden derfra, det er det nemmeste!

Henning
hsb(at)image.dk