tråde
Fra : Leonard

Dato : 05-03-01 21:38

Der var en der for et stykke tid siden skrev et forslag til at lave
tråde på et messageboard. Jeg kan ikke finde det igen, er der andre
der kan ?
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 05-03-01 22:35

> Der var en der for et stykke tid siden skrev et forslag til at lave
> tråde på et messageboard. Jeg kan ikke finde det igen, er der andre
> der kan ?

i din db skal du vel bare have et $id og $parentid...
prøv evt. at se den tråd, jeg har startet d. 13-02-2001 kl. 14:24.

--
/Kristian Risager Larsen
Mail: mailto:kezze@kezze.dk ICQ: 14602805

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 06-03-01 00:35

not2@sporty.dk (Leonard) udtrykte:

>Der var en der for et stykke tid siden skrev et forslag til at lave
>tråde på et messageboard. Jeg kan ikke finde det igen, er der andre
>der kan ?

Jeg kom med dette forslag:

http://nau.dk/traad/

--
mvh Andreas...
Nau.dk's nyeste tutorial: "Tabeller i WML"

Fra : Leonard

Dato : 06-03-01 01:00

nospamusenetpostkasse@nau.dk (Andreas Kleist Svendsen) skrev:

>Jeg kom med dette forslag:
>
>http://nau.dk/traad/

Som jeg fandt gennem Kezze's svar, det var ikke den jeg ledte efter,
men det virker fint til mit brug med et par småjusteringer.
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/