MS Windows
briani 27239
Vis skrivebord i Windows XP
Fra : Steffen

Dato : 15-12-02 14:30

I Windows 98, var der et lille ikon på værktøjslinjen, man kunne klikke på,
og vips - så blev alle vinduer minimeret, så man kunne se skrivebordet.
Dette ikon findes tilsyneladende ikke i Windows XP, medmindre man vil køre
med alle de gamle indstilinger igen.
Steffen

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 15-12-02 16:21

> Dette ikon findes tilsyneladende ikke i Windows XP, medmindre man vil køre
> med alle de gamle indstilinger igen.

Hvis man højreklikker på process linien, vælger egenskaber og tjekker "show
quick launch" af får jeg et "show desktop" ikon frem ligemeget hvilke andre
indstillinger jeg kører med...

/Brian

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 15-12-02 16:24

Brian Bilenberg skrev:
> Hvis man højreklikker på process linien, vælger egenskaber og tjekker
> "show quick launch" af får jeg et "show desktop" ikon frem ligemeget
> hvilke andre indstillinger jeg kører med...

Og ellers virker Windowsknap-M vist stadig.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 15-12-02 16:37

> Og ellers virker Windowsknap-M vist stadig.

Det er vist rigtigt, jeg har bare ikke en windowsknap (gammelt IBM
tastatur)...

/Brian

Fra : GiWeo

Dato : 15-12-02 20:41

On Sun, 15 Dec 2002 14:29:44 +0100, "Steffen" <stapdk@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>Dette ikon findes tilsyneladende ikke i Windows XP, medmindre man vil køre

C:\Documents and Settings\Lars Engelhardt\Application
Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch

Dette er genvejen - men erstat lige navnet med dit eget .-)

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755