sælge foner til litauer ????
Fra : Mickey

Dato : 05-03-01 21:15

er der andre end mig der har fået mail fra en litauer der vil købe
telefoner ?

--
Mickey

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 05-03-01 21:25

Mickey skrev:

> er der andre end mig der har fået mail fra en litauer der vil købe
> telefoner ?

Jeg har også lige modtaget en mail fra sådan en.

--
Kenneth Olsen
E-mail: kenneth@olsen.dk

Fra : jan steen sørensen

Dato : 05-03-01 22:29

Jeps, også her - men hvordan kan jeg modtage noget personligt som er sendt
til: news2@takas.lt ??

Jan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-03-01 22:37

jan steen sørensen skrev:

>Jeps, også her - men hvordan kan jeg modtage noget personligt som er sendt
>til: news2@takas.lt ??

Du mener den adresse stod i To-feltet?

Det kan nemt lade sig gøre at sende til andre adresser end den
specificeret i To-headeren.

F.eks. ved brug af BCC.
--
venligst
/Lasse

http://sms.fergusons.dk/ - Gratis SMS-sender med bekræftelse!

Fra : jan steen sørensen

Dato : 06-03-01 07:26

Lasse Hedegaard skrev i meddelelsen ...

>Du mener den adresse stod i To-feltet?

nemlig!

>Det kan nemt lade sig gøre at sende til andre adresser end den
>specificeret i To-headeren.
>
>F.eks. ved brug af BCC.

selvfølgelig, TAK.!
jeg kunne bare ikke forstå at MIN adresse ikke stod der. - jeg troede at
såfremt den var til mig ville min e-mail adresse også være synlig for mig.
Jeg har 3 forskellige adresser i Outlook Express, hvordan kan jeg så se
"hvem" den er sendt til (ud af mine 3 adresser)?

Jan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-03-01 08:11

jan steen sørensen skrev:

>selvfølgelig, TAK.!

Størstedelen af den jeg spam jeg får, der kan jeg nu ikke se min
adresse nogle steder...

> [...]
>Jeg har 3 forskellige adresser i Outlook Express, hvordan kan jeg så se
>"hvem" den er sendt til (ud af mine 3 adresser)?

Der skal du ned og kigge i headers, jeg ved ikke hvordan du gør det i
OE (bruger selv Eudora og Agent), men det ved de nok i

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 06-03-01 11:33

On Tue, 06 Mar 2001 08:11:07 +0100, Lasse Hedegaard
<laxxe@nospam.dk> wrote:

>Der skal du ned og kigge i headers, jeg ved ikke hvordan du gør det i
>OE (bruger selv Eudora og Agent),

CTRL+F3
--
Per K. Nielsen

Fra : jan steen sørensen

Dato : 06-03-01 17:50

TAK!
/Jan

Fra : Michael Haahr

Dato : 05-03-01 21:28

Nope, har jeg også!

--

Med Venlig Hilsen

Michael Haahr

Fra : Lars Raaby

Dato : 05-03-01 21:34

Ja det har jeg også fået.
Han ville sikkert ikke betale noget for den. Men de plejer jo også at få dem
til tag selv priser. *GG*

Fra : Booggyman

Dato : 05-03-01 22:14

"Lars Raaby" <Lars@raaby.dk> skrev i en meddelelse
> Ja det har jeg også fået.
> Han ville sikkert ikke betale noget for den. Men de plejer jo også at få
dem
> til tag selv priser. *GG*

ligesom de priser de giver for bilstereo GG

--------------signature--------------------

Fjern Tal Fra Email Så Skulle Den Virke
http://hjem.get2net.dk/booggyman (update 4-3-2001)

Fra : Leif & Susanne

Dato : 05-03-01 21:31

Ja det har vi også; men den e-mail røg direkte i slettet postkassen.

Hej fra.Susanne & Leif

Mickey skrev

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 05-03-01 21:43

> er der andre end mig der har fået mail fra en litauer der vil købe
> telefoner ?

Ja, jeg har også modtaget den. Det lyder ikke som noget man burde gøre noget
ved. Jeg vil i hvertfald ikke!

/SpEeDy

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-03-01 21:47

Mickey skrev:

>er der andre end mig der har fået mail fra en litauer der vil købe
>telefoner ?

Yup, og det lignede spam i mine øjne, så en klage blev sendt afsted.

Fra : Karsten Vinding

Dato : 05-03-01 21:54

Mickey wrote:

> er der andre end mig der har fået mail fra en litauer der vil købe
> telefoner ?

Også her...

Mailen er slettet igen.

--
Mvh, Karsten.

Tilmeld dig SETI@home (http://setiathome.ssl.berkeley.edu/).
Læs mere om projektet på deres hjemmeside eller på:
"http://www.vinding.adsl.dk/seti.htm"

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 05-03-01 22:28

"Mickey" <news001@susie.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> er der andre end mig der har fået mail fra en litauer der vil købe
> telefoner ?

Ja, han har åbenbart suget adresser fra denne gruppe...
Yderst skummelt IMHO - klage afsendt over den modtagne email afsendt via
SpamCop...!

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk

Fra : John K

Dato : 05-03-01 23:00

> er der andre end mig der har fået mail fra en litauer der vil købe
> telefoner ?

Ja, jeg har også fået den - og slettet den med det samme - mere gider jeg
ikke gøre ved det..

Mvh

John K

Fra : Mickey

Dato : 06-03-01 00:11

vil lige tilføje, jeg prøvede at svare, det ser ud til at der faktisk
sidder en levende person i den anden ende!

- men ham kommer immervik til at betale for dem hvis han vil ha
nogen!!

--
Mickey

Fra : Anders Mouritsen

Dato : 06-03-01 11:44

Osse her.

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-03-01 11:48

Mickey wrote:

> er der andre end mig der har fået mail fra en litauer der vil købe
> telefoner ?

Nope!

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Mr.Rabbit

Dato : 06-03-01 11:55

Jeg har også fået en mail fra dem!
Den er herunder:

hello,

I am from Lithuania, I am interesting about mobile phones.
I saw your message in the newsgruop.
so, I am sending you one message:

do you have mobile phones by low price? new phones.
I need all new models, for example:

mars
philips ozeo
nokia 3310
siemens s35
siemens c25
nokia 3210
nokia 3310
ericsson t10
nokia 3210
siemens c35i
nokia 5110
nokia 6110
nokia 6210
motorola m3888
nokia 8210

and some others.

writte me models and real, low price in dollars $$, if you can,
and writte where are you from, if you have old phones,
writte price and models too, we are waiting for your message.

bay, dude ;]

Fra : Devast8or

Dato : 06-03-01 14:15

Jeg har også fået den, og hold k*ft hvor er han/hun dårlig til engelsk

Devast8or

Fra : Morten Larsen

Dato : 06-03-01 20:05

Mickey skrev i meddelelsen
<9tSo6.6829$fK3.350105@news000.worldonline.dk>...
>er der andre end mig der har fået mail fra en litauer der vil købe
> [...]

også her
Morten