MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Gemme password i Outlook ?
Fra : LH Søfren

Dato : 15-12-02 13:01

Jeg har W2000 og OfficeXP, og anvender Outlook som postprogram.

I mine kontoindstillinger, har jeg indtastet adgangskode og sat flueben i
"husk adgangskode". Desværre så gemmes adgangskoden ikke til næste gang jeg
starter programmet op. Jeg får en lille dialogboks, hvor jeg igen skal
angive adgangskode, og igen sætte jeg flueben udfor "Husk adgangskode i
adgangskodelisten", uden at det hjælper.
Jeg har prøvet at køre en "reparations-installation af Office", men kan ikke
få det til at virke (hvilket tidligere det tidligere har gjort på WinMe).
Jeg har en mistanke til at det er et problem med W2000.
Er der nogen der har en forklaring herpå, og endnu bedre en opskrift på
hvordan jeg kan få det til at virke - evt. ved en tilretning i
registreringsdatabasen ?

Mvh
Lars Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-12-02 14:40

"LH Søfren" <fam@soefren.dk> skrev :

>Jeg har W2000 og OfficeXP, og anvender Outlook som postprogram.

<news:dk.edb.internet.software.mail+news> eller
<news:dk.edb.programpakker.ms-office> er grupperne til dine
spørgsmål.

Fra : LH Søfren

Dato : 15-12-02 16:58

Det prøver jeg gerne, men da jeg har en stærk formodning om at problemet er
knyttet tæt sammen med W2000, mener jeg også det er relevant i denne gruppe.
Se i øvrigt tilsvarende spørgsmål fra Ben Vejborg d. 12.12.02 kl. 18.58.

Mvh
Lars Henrik

Fra : Madsen

Dato : 15-12-02 19:48

LH Søfren skrev:

> [...]
> flueben i "husk adgangskode". Desværre så gemmes adgangskoden ikke
> til næste gang jeg starter programmet op.

Det kan være denne her:
<http://support.microsoft.com/?kbid=281791>
- som er et decideret Outlook2002-problem.

Det kan også være denne her:
<http://support.microsoft.com/?kbid=290684>
- som er fejl i registreringsdatabasen.

Madsen.

Fra : LH Søfren

Dato : 15-12-02 22:33

Tak for hjælpen - det var link nr. 2 - fejl i registreringsdatabasen, der
gav løsningen.
Men man skal holde tungen lige i munden og følge (og oversætte) vejledningen
omhyggeligt !
Nu kan jeg start min Outlook uden hver gang først at skulle angive
adgangskode.
Vh
Lars Henrik