Mafia koder
Fra : Michael Kristiansen

Dato : 15-12-02 12:47

Nogle der har koder til mafia
Michael

Fra : /Ole

Dato : 15-12-02 15:01

Hvis du får svar på din mail, så send lige svaret herind også, jeg har ledt
efter dit subj. og har ikke fundet noget endnu.

/Ole

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 15-12-02 17:04

/Ole skrev: (messageID:

> Hvis du får svar på din mail, så send lige svaret herind også, jeg har
> ledt efter dit subj. og har ikke fundet noget endnu.

Hent og installér traineren:
http://www.mafiamatch.com/downloads.php?file=file&cat=2&sub_cat=&fileid=13

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/jul/

Fra : /Ole

Dato : 15-12-02 23:00

Den trainer virker bare perfekt. Jeg var ved at skrotte spillet pga jeg ikke
kunn komme videre, da jeg og Pauli skulle banke en helvedes masse med
baseballkøller, tak til Kasper

/Ole

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 16-12-02 21:40

/Ole wrote:
> Den trainer virker bare perfekt. Jeg var ved at skrotte spillet pga
> jeg ikke kunn komme videre, da jeg og Pauli skulle banke en helvedes
> masse med baseballkøller, tak til Kasper

Hvad med bare at banke de første par stykker, og så nappe deres våben?

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 16-12-02 23:09

Jakob Møbjerg Nielsen skrev: (messageID: <news:atldis$ijv$1@sunsite.dk>)

> Hvad med bare at banke de første par stykker, og så nappe deres våben?

Tja, jeg syntes nu heller ikke den bane var den sværeste.

Traineren er først rigtig nyttig i Freeride hvis man lige skal bruge ½
times vold, hærgen og dødskørsel uden bekymringer om helbred og penge :)

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/jul/