VIA mini-ITX
Fra : Michael Nielsen

Dato : 15-12-02 12:28

Er der nogen der ved hvor man kan finde test's af dette bundkort VIA
EPIA ME6000 .

Det er jo et helt genialt bndkort på 17x17 cm. Alt er onboard, og så
er der passiv køling. Men jeg ville gerne se en test af det inden jeg
køber det, det er jo trods alt VIA's egen CPU der bliver brugt derpå.

Læg lige mærke til at det skal være test af ME6000 eller M9000 da det
er de to der kører med DDR-ram

Jeg vil også gerne hører fra nogen der har erfaringer med dette kort,
også gerne versionerne med SD-ram. Specielt er jeg interreseret i at
hører om CPU ydelse og grafikkort ydelse....

Håber der er nogen der kan give mig nogle oplysninger da jeg syntes
det lyder som et fedt kort.

Hilsen Michael

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-02 17:14

"Michael Nielsen" <skeem@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man kan finde test's af dette bundkort VIA
> EPIA ME6000 .

På Vias hjemmeside er der en liste over reviews af EPIA bundkortene:

http://www.viavpsd.com/review/index2.jsp

God læselyst

Claus

Fra : Lars