Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til Fujifilm Finepix S602 Zoom
Fra : LIP

Dato : 15-12-02 11:18

Jeg har netop fået mit nye FinePix 602 Zoom hjem fra Tyskland (ialt 6032,-
kr inklusiv levering pr. post).
Alle tiders, men der medfølger selvfølgelig kun manualer på engelsk, tysk og
fransk. Hvilket egentlig også er udnærket, men jeg må konstatere at mit
foto-engelsk ikke er godt nok.
Er der nogen der ved, om man kan få en dansk manual? Måske en fotokopi.
Eller kan den downloades fra nettet noget sted.
Håber en eller anden kan hjælpe mig.

Mvh

Lars

Fra : PhuPhyt

Dato : 16-12-02 13:52

On Sun, 15 Dec 2002 11:17:44 +0100, "LIP" <lars@vien.dk> wrote:

>Jeg har netop fået mit nye FinePix 602 Zoom hjem fra Tyskland (ialt 6032,-
>kr inklusiv levering pr. post).

Hvor købte du det henne ? Har du en url til sitet, så er jeg da ret
interesseret. Købte du evt. andet med til det med det samme.

Hvordan med garantien ? Er den også 2 år ved køb i tyskland ?

mvh.
René

--
irc: #thepub on /server irc.gamers-net.com

Fra : News

Dato : 16-12-02 20:07

Hej

1.) Jeg købte kameraet her:

Lars Gutzeit
Tel: 0700 22 66 7337
Fax: +49 6053 601816
Email: info@gutzeit-online.de
Internet: http://www.gutzeit-online.de

2. Nej jeg købte kun det.

3. Ja, 2 år

Mvh

LIP

Fra : PhuPhyt

Dato : 17-12-02 11:00

On Mon, 16 Dec 2002 20:06:53 +0100, "News" <lars@vien.dk> wrote:
>1.) Jeg købte kameraet her:
>
>Lars Gutzeit
>Tel: 0700 22 66 7337
>Fax: +49 6053 601816
>Email: info@gutzeit-online.de
>Internet: http://www.gutzeit-online.de

>3. Ja, 2 år

Takker. Det var godt nok billigt de sælger den IBM Microdrive 1GB :)
Det er jo lige før man bare skulle købe, bare for det drevs skyld :)
Gad vide om de har skrevet forkert med henholdsvis 256MB CF kortet og
så den disk ? Man får jo både kamera + IBM Microdrive 1GB + taske til
kamera for kr. 7.894,88 på efterkrav det er lige kr, 100,12 billigere
end hos den billigste danske leverandør dog inkl. et stk. 1GB mini
disk :)

Brugte du efterkrav ? Eller betalte forud ?

Angående garantien ser det rigtigt nok ud, der er godt nok 2 år kan
jeg se.

mvh.
René
--
irc: #thepub on /server irc.gamers-net.com

Fra : LIP

Dato : 17-12-02 22:06

> Brugte du efterkrav ? Eller betalte forud ?

Jeg betalte forud ved at overføre pengene via min bank. Men den tog altså et
gebyr på 60 kr. Så det var der ikke megen fordel ved.

Mvh

LIP

Fra : PhuPhyt

Dato : 21-12-02 12:43

On Tue, 17 Dec 2002 22:06:19 +0100, "LIP" <lars@vien.dk> wrote:

nu har du haft kameraet et par dage, hvad syntes du om det ? Har du
taget nogle okey billeder med det ?

Jeg er ret interesseret i din mening om kameraet, hvis du vil dele ud
af din erfaring.

Jeg er deværre nødt til at vente lidt endnu med købet :) Fødselsdags
gave osv du ved :)

mvh.
René
--
irc: #thepub on /server irc.gamers-net.com

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-12-02 13:47

PhuPhyt wrote:

> nu har du haft kameraet et par dage, hvad syntes du om det ? Har du
> taget nogle okey billeder med det ?
>
> Jeg er ret interesseret i din mening om kameraet, hvis du vil dele ud
> af din erfaring.

Du kan roligt købe et Fuji FinePix S602 zoom, det er et rigtigt
godt digicam, du får virkeligt meget kamera for pengene.

Jeg har selv et Fuji FinePix 6900 zoom, som lige er takken ældre
men ellers næsten tilsvarende, og det er jeg meget tilfreds med.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : falver

Dato : 11-07-03 13:37

"LIP" skrev d. 15-12-02 11:18 dette indlæg :
> [...]
> Er der nogen der ved, om man kan få en dansk manual? Måske en
fotokopi.
> Eller kan den downloades fra nettet noget sted.

Fik du nogensinde fat i en dansk manual?

Jeg har købt mit s602 i USA for små kr. 4.000,- incl. 128 mb CF-kort og
kortlæser, men jeg mangler jo så en dansk manual.

Mvh.

Peter Falver

http://www.kandu.dk/