Teenager & "homofobi"
Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 05-03-01 21:01

Den anden dag - fortalte jeg min yndelings søster på 15 at jeg en gang
var blevet forladt til fordel for en kvinde ...
hvor på hun sagde addddddddddddeee.... nå jeg blev jo grebet af den
gode stemning for forklarede at der jo også var mænd af det samme ;
hvor til hun svarede ja det var det VÆRSTE ;( .... da jeg nåede til
det med afføring .
sagde hun nu stopper du .... SE nu bor de jo mildest talt på landet
midt på Bornholm .
og jeg kom i tanker om en snak jeg havde med Hanne L i nærværende
forum om , hvad man i grunden viste om homoseksualitet i begyndelsen
af 70 erne når man boede i provinsen man viste faktisk ikke noget -
men når jeg se rmin søster og hendes venner det er sgu ikke noget der
figurere i derres tanker .. jeg brøler lieg hænd over bordet itl min
andne søster på 9-10 om hun er klar over at et sådan forhold kan gøre
sig gældene hun ryster på hovedet .
så jeg ved sgu om der er tale om homofobi eller uvidenhed `?
eller måske man bare befinder isg over for et spørgsmål der er
irelevant for en og når man præsneteres for det - så ... sætter man
sig selv i situation og reagere ud fra det.
MvH
Bo

Fra : René Hjorth

Dato : 17-03-01 22:44

Mon, 05 Mar 2001 20:01:11 GMT skrev "Chokmah Rabias The d@g"
<chokmah999@hotmail.com>

Hej Bo,

> [...]
>hvor til hun svarede ja det var det VÆRSTE ;( .... da jeg nåede til
>det med afføring .sagde hun nu stopper du ....

Problemet er nok at du (fejlagtigt) konstant sætter lighedstegn mellem
homoseksuallitet og afføring.

Det ville svare til at jeg konsekvent satte lighedstegn mellem
heteroseksuallitet og menustrationsblod (med klumper).

Hvis du istedet havde forklaret hende om samhørighed, sammenhold,
kærlighed etc. og måske var så avanceret at fortælle om gensidig onani
og oralsex, havde hun sikkert haft langt nemmere ved at kapere det.

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Chokmahzz alias rab~

Dato : 18-03-01 00:20

On Sat, 17 Mar 2001 22:43:38 +0100, René Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Mon, 05 Mar 2001 20:01:11 GMT skrev "Chokmah Rabias The d@g"
><chokmah999@hotmail.com>

HI Rene
>Problemet er nok at du (fejlagtigt) konstant sætter lighedstegn mellem
>homoseksuallitet og afføring.

Hmm .... det er sgu nok rigtigt .. jeg har en søster mere der er den
ældre hun sagde en gang til mig , det handler om lkærlighed ... jeg
tænkte det ku hun jo nok ha rat i , slev om jeg ikke lige forstod det
- det enste billed der kommer op i hovedet er den her med ...Af...

>Det ville svare til at jeg konsekvent satte lighedstegn mellem
>heteroseksuallitet og menustrationsblod (med klumper).

Nå det er nu ellers Guf :)

>Hvis du istedet havde forklaret hende om samhørighed, sammenhold,
>kærlighed etc. og måske var så avanceret at fortælle om gensidig onani
>og oralsex, havde hun sikkert haft langt nemmere ved at kapere det.

Nahh hun er 15 år ... jeg nævnte heller ikke det med afføringen - men
jeg mener når man ikke er ældre så skal man ikke informeres om de mere
farverige detalier af seksualiteten med mindre der bliver spurgt.-
og det gjorde der ikke
MvH
Bo

Fra : Christa

Dato : 18-03-01 10:32

> [...]
>tænkte det ku hun jo nok ha rat i , slev om jeg ikke lige forstod det
>- det enste billed der kommer op i hovedet er den her med ...Af...

Hejsa Bo!

En ting interesserer mig - er det kun Sex mellem fyre, som du synes, er så
modbydeligt? Hvad med sex mellem piger? Og for det andet analsex i et
hetero-forhold?

Christa

Fra : Chokmah

Dato : 18-03-01 12:50

"Christa" <christa@juice.dk> wrote in message
Hi Christa
> En ting interesserer mig - er det kun Sex mellem fyre, som du synes, er så
> modbydeligt?
ja :)
> Hvad med sex mellem piger?
harmløst måske lidt overflødigt , men ja ... det kan ikke skade !

>Og for det andet analsex i et
> hetero-forhold?

Hvis kemine er der :)
MvH
Bo

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 27-04-01 19:46

> [...]
> tænkte det ku hun jo nok ha rat i , slev om jeg ikke lige forstod det
> - det enste billed der kommer op i hovedet er den her med ...Af...

ADDDDDddddddddrrrrrrrrrr *lol*

Menstruationsblod bør undgås!
... man kunne f.eks tage hende analt ;) *gg*
MEN åhhh nej ! .. så er vi jo ovre i den anden lejr med afføring *g*

Nej seriøst .. ligegyldigt hvilken indgang man bruger så er det normalt og tilrådeligt at
forlade scenen uden spor.
Selvfølgelig er der dog dem der bedst kan lide det godt beskidt - Men jeg er ikke en af
dem.

Mvh
CeeJay