Skærme
Fijala 3554
19" DELL eller Samsung Syncmaster, ??
Fra : Jørn Peter Sørensen

Dato : 14-12-02 23:39

Hej
Jeg står for at skal købe en ny skærm, men jeg står og vakler , hvad skal
jeg købe.
Jeg hælder lidt til DELL, jeg har en fornemmelse af at det er en god
kvalitet, og koster 2800 kr
men den anden kan fåes for 2000 kr med stort set samme data, og tre års
garanti.
findes der en test af disse skærme.
Mvh Jørn

Fra : --* edmundo *--

Dato : 17-12-02 23:13

"Jørn Peter Sørensen" <joernsoerensen@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kvalitet, og koster 2800 kr
> men den anden kan fåes for 2000 kr med stort set samme data, og tre års

Personligt ville jeg vælge Samsungen og spare pengene. Har selv haft en 19"
Samsung og sammenlignet med de 19" Compaq skærme vi bruger på arbejde, var
Samsungen mindst lige så god og væsentlig billigere.

> findes der en test af disse skærme.

www.tomshardware.com og www.anandtech.com er udemærkede steder for info.
vedr. udstyr.

Fra : Jørn Peter Sørensen

Dato : 18-12-02 22:03

Hej

> [...]
> Samsung og sammenlignet med de 19" Compaq skærme vi bruger på arbejde, var
> Samsungen mindst lige så god og væsentlig billigere.

Jeg har også valgt Samsung nu efter jeg har læst testen på 18 stk 19" skærme
i Alt Om Data
nr.4 år 2001.