SE P800
Fra : Kenneth Egholm

Dato : 14-12-02 23:17

Jeg kunne godt tænke mig at styre min pc'er fra stuen, da jeg bruger den til
at afspille DVD fra. I den forbindelse har jeg kigget en del på Palmbutler,
og lignende. Men da jeg også har tænkt på at købe Sony Ericsson's P800 så
kom jeg lige på følgende ide:

Det må kunne lade sig gøre at bruge bluetooth til at styre pc'en med. Når de
nu kan kommunikere sammen som to enheder, må man også kunne lave en slags
middleware, der ligesom tastatur drivere til f.x. multimedie tastaturer kan
programmeres..

Er der nogen der kender til SW der kan dette, eller har andre inputs til
"projektet" ??

--
MVH Kenneth Egholm

Fra : Martin Andersen

Dato : 15-12-02 23:18

"Kenneth Egholm" <kenneth@FJERNDETTEegholm.org> wrote in message
> [...]
kan
> programmeres..
>
> Er der nogen der kender til SW der kan dette, eller har andre inputs til

Prøv det her http://www.christersson.org/software_pccontrol.asp

Mvh Martin

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 16-12-02 12:48

"Martin Andersen" <martin__andersen@hotmail.com> wrote in message
> Prøv det her http://www.christersson.org/software_pccontrol.asp

Tak for hjælpen, det ser fint ud..

MVH Kenneth Egholm..

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 16-12-02 14:35

> "Martin Andersen" <martin__andersen@hotmail.com> wrote in message
>
> Tak for hjælpen, det ser fint ud..

Er der i øvrigt nogen der har prøvet det med bluetooth ??
Hvordan virker det ??

Kenneth.