MS Windows
briani 27239
Ghost
Fra : hugo34

Dato : 14-12-02 22:51

Hjælp

jeg har xp på ntfs hardisk delt op i c og D

Skal lave et gost af c kun

bruger jeg ghost 7,0 så viser den den vil lave et image på 38187 det
vil sige 7 cder
det er mange .-( jeg har kun xp og ofice på . jeg har hørt mange bruger
ghost så jeg ikke skal bruge timer på og ligge cder ind

hvad gør jeg ?

skal jeg bruge ghost wisard ? når jeg skal lave image kun af c ?

jeg kan godt lave disk så den starter op , så kommer jeg ind hvor jeg
kan sætte den op til mit brænder drev , siger ok . så viser den 38185
mb det er sgu meget ,jeg kan ikke vælge

hvad gør jeg?

findes der et program der er lettere ? eller en info på dansk?

http://www.kandu.dk/

Fra : Torbenth

Dato : 14-12-02 23:39

"hugo34" <hugo34.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hjælp
>
> jeg har xp på ntfs hardisk delt op i c og D
>
> Skal lave et gost af c kun

Der er noget som tyder på at du laver en ghost af hele C-drevet.
Du skal lave en ghost med local/partition til image.

Mvh.
Torben