MS Windows
briani 27239
Fryser i XP
Fra : Jan

Dato : 14-12-02 22:07

Hej

Nogen der har et bud på hvad man skal se efter når Windows XP fryser ind
imellem.
Det sker f.eks. når jeg installerer fra CD, eller når jeg scanner hele
disken for virus.
Det sker også under CD brænding.

Jan

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 14-12-02 23:32

Hej Jan
Da du installerede - var der sikkert bemærkninger om drivere o.a. der ikke
var godkendt til XP?
Det er sådannne problemer, du skal prøve at komme til livs.

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 15-12-02 00:55

Jan skrev
"> >

Det kan lyde underligt, men jeg havde det problem et stykke tid, og prøvede
mange indviklede måder at løse det på.
Men da jeg opdaterede min driver til musen fra Logitech. Forsvandt det.

Venligt

Mogens Holm-Andersen