Upload problemer med FP XP
Fra : Suzanne og Troels La~

Dato : 14-12-02 22:06

Jeg har problemer med at uploade fra FP.

Jeg vælger filer, udgiv web og angiver
ftp://home19-upload.inet.tele.dk som udgivelsesdestination. Herefter
indtaster jeg brugernavn og adgangskode, hvorefter jeg blot ryger
tilbage til samme vindue med angiv navn og adgangskode.

Min hjemmeside hedder http://home19.inet.tele.dk/suz-troels og min
startside index.html

Hvad gør jeg galt? Mangler jeg at rette nogle indstillinger eller
hvad?

Til Hugo, der besvarede mit tidligere indlæg kan jeg oplyse, at jeg i
dagens løb har forsøgt med WS FTP LE, med Internet Explorer FTP og nu
også med xprof100, og det virker ikke for mig. Der må være noget andet
galt.

Jeg har lige fået ADSL d. 12/12 - kan det have noget med det at
gøre??? At man måske ikke må uploade i de første 14 dage pga.
fortrydelsesperioden? Men det er jo ikke logisk, for på sitecenter
er der ingen problemer med at lave en hjemmeside (jeg testede lige
for sjov skyld).

Jeg kunne desværre ikke svare direkte under det tidligere indlæg,
derfor dette nye indlæg.

Fra : Hugo

Dato : 14-12-02 22:43

Jeg bruger selv FP XP, og ADSL så det er ikke her problemet ligger. Det er
sansynligvis FTP programmets opsætning der giver problemer. Efter at have
prøvet med Cute ftp. og Flash fxp uden held prøvede jeg Connexium og det
virkede. Jeg har ikke forklaringen, kan kun foreslå dig at prøve Connexium.

Hi' Hugo

"Suzanne og Troels Larsen" <suz-troels@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:10399000350.766039506948214@dtext.news.tele.dk...

Fra : Suzanne & Troels Lar~

Dato : 15-12-02 17:38

Desværre heller ikke heldig her med Connexium, så jeg hører gerne andre
forslag.

Jeg har tjecket opsætningen over for WS FTP LE med TDC's
opsætningsvejledning, og den er rigtig. Jeg har også tjecket brugernavn og
password med TDC, og disse er også korrekte. Så medmindre der er en
"spærreperiode" for nye abonnenter på 14 dage, må der være noget andet galt.

Hvem kan hjælpe???

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-12-02 17:53

"Suzanne & Troels Larsen" <suz-troels@larsen.tdcadsl.dk> skrev :

>Hvem kan hjælpe?

Du er sikker på at du ikke prøver i passive mode?
Ellers prøv i news:tele.internet.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

Fra : Suzanne & Troels Lar~

Dato : 16-12-02 21:21

> [...]
> Ellers prøv i news:tele.internet.
>
> PS.
> Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på

Jeg har i dag endnu engang været i kontakt med TDC hotline, og de bekræfter
nu mine bange anelser om en spærreperiode i de første 14 dage af ens
abonnement for upload til hjemmesider pga. ens mulighed for at fortryde
abonnementet.

Tak til jer alle, der reagerede på min henvendelse med gode forslag og
undskyld ulejligheden. Jeg var overbevist om, at det var FP, der drillede,
da jeg tidligere havde talt med 2 TDC-medarbejdere, der intet nævnte om
spærreperioden.

Jeg vil nu bruge ventetiden på at læse netiketten, så jeg kan lære at begå
mig korrekt på nyhedsgrupperne.

Mvh.
Suzanne

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-02 19:16

> [...]
>startside index.html
>
>Hvad gør jeg galt? Mangler jeg at rette nogle indstillinger eller
Sammenlig men hvad min hedder og hvad jeg uploader med..
Uploader med Frontpage, virker perfekt, føler med det samme hvis
jeg bare har ændret et komme i en html fil.

Adressering http://home13.inet.tele.dk/thf/
Uploader.... ftp://home13.inet.tele.dk:xx

Hvor xx er et tal, ved ikke om jeg må skrive det her, men det ved andre nok.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S