vanilla-sex
Fra : René SK.

Dato : 14-12-02 21:42

Hvad er vanilla-sex??
--
Med Venlig Hilsen
René

Fra : Tomas O.

Dato : 14-12-02 23:38

"René SK." <wulle@wulle.wulle> wrote in
news:3dfb97af$0$47410$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvad er vanilla-sex??

Det S og m folket kalder det der ikke er SM

Tomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-12-02 00:12

René SK. <wulle@wulle.wulle> skrev:

> Hvad er vanilla-sex??

Helt almindelig lige ud af landevejen sex. Sex uden ekstra smag, så at sige.
Akkurat som vanilleis.

--
Mark

Gæt et citat:
"To cease smoking is the easiset thing I ever did. I ought to know, I've
done it a thousand times."
Det er ikke tilladt at bruge google

Fra : Henning

Dato : 15-12-02 07:34

Mark Thomas Gazel wrote:

> Helt almindelig lige ud af landevejen sex. Sex uden ekstra smag, så
> at sige. Akkurat som vanilleis.

Inden for hjemmet 4 vægge *G*

MVH
Henning

Fra : Nette

Dato : 16-12-02 09:31

"Henning" wrote in message

> Inden for hjemmet 4 vægge *G*

Men dog ikke i fryseren

Nette

Fra : Henning

Dato : 17-12-02 10:12

Nette wrote:
> "Henning" wrote in message

> Men dog ikke i fryseren

Bare fordi der i forvejen ligger henholdsvis en ko og en so,
skulle der nok kunne blive plads til damen også, vanilleis og andre
former for is holder sig nu engang bedst i fryseren, forresten,
Inuitter og lapper har da også sex om vinteren *GGGG*

MVH
Henning

Fra : Nette

Dato : 17-12-02 12:35

"Henning" wrote in message
> [...]
> former for is holder sig nu engang bedst i fryseren, forresten,
> Inuitter og lapper har da også sex om vinteren *GGGG*

Ja, og de havde det også i istiden herhjemme, men fandeme ikke i en
fryser*G*
Du giver Vanillasex en hel ny betydning. Med din fortolkning tror jeg det er
der færreste kvinder der er til det og derfor har i mænd heller intet at
klage over mere...he he

Nette

Fra : Henning

Dato : 17-12-02 13:35

Nette wrote:
> "Henning" wrote in message
>
> Ja, og de havde det også i istiden herhjemme, men fandeme ikke i en
> fryser*G*

Det var der jo ikke brug for, da temperaturerne jo dengang var omkring
-40G* He, He;........

> Du giver Vanillasex en hel ny betydning. Med din fortolkning tror jeg
> det er der færreste kvinder der er til det og derfor har i mænd
> heller intet at klage over mere...he he

Mon ikke grundsubstansen i enhver form for "is" er den samme?
Man krydre den så bare med nougga, jordbær etc. etc. måske
indtil der ikke længere er smag af vanille?
Som Tomas skrev: Alt der ikke indeholder BDSM er vanilla-sex *G*

Står damen og steger frikadeller, må det være frikadelle-sex, hvis man
lister sig ind bag hende og forfører hende *GF*?

> Nette

MVH
Henning

Fra : Hjernebark

Dato : 20-12-02 22:33

> Inuitter og lapper har da også sex om vinteren *GGGG*

Hvad hedder det når Samer boller?

Lap på lap................... HAHAHA

Fra : Peter Knutsen

Dato : 16-12-02 23:31

Mark Thomas Gazel wrote:

> Helt almindelig lige ud af landevejen sex. Sex uden ekstra smag, så at sige.

Og med lyset slukket! Meget vigtig detalje...

--
Peter Knutsen

Fra : Hjernebark

Dato : 20-12-02 22:34

> Og med lyset slukket! Meget vigtig detalje...

Det lyder sgu da kedeligt

Fra : Per

Dato : 18-12-02 19:22

In article <atgdn1$13vc98$1@ID-96011.news.dfncis.de>,
markgazel@hotmail.com says...

> Helt almindelig lige ud af landevejen sex. Sex uden ekstra smag, så at sige.
> Akkurat som vanilleis.

Sjov, jeg ville netop sige at grunden til jeg kan lide vanilieis er på
grund af smagen.

Fra : WeirdLabs

Dato : 10-01-03 17:23

Det er såmænd ganske almindelig sex....

Det er et udtryk der bliver brugt meget i fettich- og SM-kredse om ganske
almindeligt husmandssex.

/WeirdLabs