MS Windows
briani 27239
Total spærring af 1 adresse i MSN
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 14-12-02 20:21

Hej,

Jeg har et lillebitte problem. Jeg har blokeret en person på MSN Messenger
5, som jeg egentlig ikke gider snakke med. Men alle andre synes åbenbart det
er sjovt at tilføje ham en samtale jeg har mellem en af dem der også kender
ham, og mig.

Det irriterer mig dybt, så jeg ville høre om ikke jeg evt. kunne spærre
gruppesamtaler HELT, eller i det mindste blokere den ene person TOTALT så
blokeringen også gælder gruppesamtaler?

// Troels

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-12-02 23:31

Nej. Bed de andre om at lade være med at invitere personen til
samtalen

..

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 15-12-02 01:37

> Nej. Bed de andre om at lade være med at invitere personen til
> samtalen

Det nytter ikke noget, de har for vane indimellem at ville irritere mig...

// Troels

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-12-02 16:09

Det klarer du nemt. I samme øjeblik du ser at vedkommende er inviteret
skriver du bare at du slutter nu fordi vedkommende er der. Hvis de vil
tale med dig lærer de det hurtigt.

Fra : Gevaldi

Dato : 15-12-02 05:53

Troels Plougmann Olsen skrev:
> Det irriterer mig dybt, så jeg ville høre om ikke jeg evt. kunne
> spærre gruppesamtaler HELT, eller i det mindste blokere den ene
> person TOTALT så blokeringen også gælder gruppesamtaler?

Slet vedkommende og problemet er løst:)

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/