Tilde og juledekoration ;->
Fra : AEK

Dato : 14-12-02 20:12

Tildemus synes, at den ene af vores juledekorationer er MEGET spændende -
hvad kan ses billeder af.
Indtil videre er den ikke blevet pløjet, mon ikke det kommer ;-((

Der er lagt et billede af Tøsen i " flop ", hvor tungen er røget udenfor.
Samt der er nye billeder i fælles.
Kort sagt, der er nye billeder i de tre nederste i venstre side.

For de, som måtte have lyst, kan det ses her :
http://medlem.jubii.dk/hexenskatte/index.html

I ønskes alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår.
Tak for året, der et gået )

/ Anya og rødderne !

Denne mail er scannet af NAV2002 .

Fra : marianne hellemose

Dato : 14-12-02 20:15

Hej Anya

Dejlige billeder af rødderne, øhhhhh ska' vi bytte, dine
3 for mine 8 nææ 7, Banja laver ikke så mange tossestreger mere, hun er
gammel og magelig (som mig)

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : AEK

Dato : 15-12-02 10:50

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:atg06l$iar$1@sunsite.dk...
> Hej Anya
>
> Dejlige billeder af rødderne, øhhhhh ska' vi bytte, dine
> 3 for mine 8 nææ 7, Banja laver ikke så mange tossestreger mere, hun er
> gammel og magelig (som mig)

Jeg melder pas - det er alligeel FOR meget )
Mine rødder klarer fint at holde mig beskæftiget.
Specielt Tilde, som må være dampkat - hun kan ALTID lege !

/ Anya

Fra : Katrine Nederby

Dato : 14-12-02 20:55

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Tildemus synes, at den ene af vores juledekorationer er MEGET spændende -
> hvad kan ses billeder af.
> Indtil videre er den ikke blevet pløjet, mon ikke det kommer ;-((

Den store er da også dejlig Lige til at hvæsse kløer i eller....?

> [...]
> http://medlem.jubii.dk/hexenskatte/index.html
>
> I ønskes alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Tak og i lige måde - til jer alle -Har både grint og grædt meget med jer
det forløbne år (mit første på NG'en)

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : AEK

Dato : 15-12-02 10:52

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den store er da også dejlig Lige til at hvæsse kløer i eller....?

Yeps - dog er den ENDNU gået fri
De ved godt alle 3 , at deres kradsetræ er til det )

/ Anya

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 14-12-02 21:15

Hejsa Anya

du har nogen dejlige katte flotte sorte og hvide deres pels skinner flot. En
tror jeg kan sige; du er til sort/hvide katte :oÞ

God Jul til jer

hilsen Sanne

Fra : AEK

Dato : 15-12-02 10:57

"Sanne Schmidt" <sanne@silver-heart.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa Anya
> du har nogen dejlige katte

Takker - de ved det godt selv )

> flotte sorte og hvide deres pels skinner flot.

De bliver børstet HVER dag, får Pet Gourmet og god foder.
Ved ikke, om det er årsagen. Får tit ros for deres pels.
Som min mor siger : Man kan spejle sig i deres pels )

> tror jeg kan sige; du er til sort/hvide katte :oÞ

Nja, det er vist tilfældighedernes spil - Tøsen & Tilde har jeg fået som
gave, så jeg har ikke haft så meget at skulle have sagt.
Som jeg heller ikke skulle have haft kat overhovedet ! Har altid HADET
katte
Men det blev der lavet om på )

> God Jul til jer

Mange tak.

/Anya.

Fra : Trine Piltoft

Dato : 15-12-02 17:51

Hej Anya!

> Tildemus synes, at den ene af vores juledekorationer er MEGET spændende -
> hvad kan ses billeder af.
> Indtil videre er den ikke blevet pløjet, mon ikke det kommer ;-((

*fnis* - har alle mulige billeder kørene rundt i mit hovede om hvordan den
juledekoration ser ud efter at julen er slut.........

> I ønskes alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår.
> Tak for året, der et gået )

Tak, og ilm.

Mvh. Trine & co.

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : AEK

Dato : 15-12-02 19:32

"Trine Piltoft" <piltofts@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Anya!

> *fnis* - har alle mulige billeder kørene rundt i mit hovede om hvordan den
> juledekoration ser ud efter at julen er slut.........

Hi hi, det har jeg også....
Dekorationen har en rød perlekæde hen over. Den lå oppe i sofaen tidligere i
dag ;-((
Så jow jow, det går i den rigtige retning for dem )

Helt bevidst har jeg endnu ikke pyntet op til jul - kan godt huske de
tidligere år, hvordan samtlige nisser blev hentet ned ;-(((
Juletræet kommer også først ind og bliver pyntet d. 23 - den var nemlig et
KÆMPE hit sidste år - hmmm

/ Anya