Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad skal jeg købe??
Fra : OJ

Dato : 05-03-01 20:50

Hej gruppe.

Jeg er kommet dertil hvor jeg gerne vil have et digi. cam. Jeg har omkring
nul forstand på alt det tekniske og derfor vil jeg lige høre jeres meninger.
Jeg har været inde på edbpriser og har set på et:

Casio QV-2000UX + IBM MicroDrive 340MB til små 7000.-

Mest pga de 340MB microdrive. Er det et helt galt køb?? Jeg vil gerne høre
jeres meninger/erfaringer om dette. Er der andre alternativer?? Og er der
andre digi. cams der kan gøre brug af microdrive?? Da jeg er helt på bar
bund er alle svar velkomne....gerne skåret ud i pap.

På forhånd tak

OJ

Fra : Martin Johannesen

Dato : 05-03-01 21:12

Hej OJ

Prøv at se på www.dpreview.com , http://www.imaging-resource.com/ eller
http://www.steves-digicams.com her kan du finde reviews og en hel masse
testbilleder.

Mvh.

Martin J

Fra : Soren Pedersen

Dato : 06-03-01 09:42

Hvis du vil anvende MicroDrive skal du være meget opmærksom på at der er
rigeligt med buffer RAM i kameraet, da det taget noget længere tid at skrive
til disken frem for et CF kort. Hvis der ikke er buffer "nok" vil du opleve
at det kan tage irriterende lang tid før du kan skyde billede nr. 2.

/Søren