12 days of christmas på dansk...
Fra : Fries

Dato : 14-12-02 18:51

Hej, er der ikke en som kan poste teksten til den danske version af "12 days
of christmas".
Jeg har fået fortalt at den heder "gaven til mor", det eneste jeg kender til
teksten er noget med "...og 5 kasser øl".
Jeg har forsøgt at finde den via google/jubii/altavista m.m. + et par musik
sites, men uden held.

Håber at i kan hjælpe
René

Fra : Ole Damgaard

Dato : 16-12-02 00:06

> Jeg har fået fortalt at den heder "gaven til mor", det eneste jeg kender
til
> teksten er noget med "...og 5 kasser øl".

Nej - gaven til mor er en gammel tåreperser med Raquel Rastenni - jeg tror
du tænker på De tolv Julegaver, der er lavet af de glade gutter: Claus Bue,
Søren Østergaard, Søren Hauch-Fausbøll og Niels Olsen. Den findes på en
julecompilation CD, der hedder En Julehilsen.
mvh ole

Fra : Fries

Dato : 18-12-02 11:59

Tak for det, jeg vil nu se om jeg kan låne den på bibliotekek.

Jeg kunne stadig godt tænke mig teksten til denne sang. Så hvis der er nogen
derude der har den liggende, må de meget gerne poste den her i NG'en.

Tak, René