Simpelt spørgsmål
Fra : MRS

Dato : 14-12-02 15:57

Hvordan laver jeg en form, med en knap. Når jeg trykker på knappen kommer
jeg så til en anden side?

Tak

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-12-02 16:46

"MRS" <xx@xx.xx> skrev :

>Hvordan laver jeg en form, med en knap. Når jeg trykker på knappen kommer
>jeg så til en anden side?

<form>
<input type="button" value="Link"
onclick="window.open(''>http://www.usenet.dk')">
</form>

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 14-12-02 17:01

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> writes:

> <form>
> <input type="button" value="Link"
> onclick="window.open(''>http://www.usenet.dk')">
> </form>

Eller, hvis man vil undgå javascript:

<form type="GET" action="http://www.usenet.dk/">
<input type="submit" value="Usenet.dk">
</form>

Der komme et "?" efter url'en, men det er overleveligt.

/L

Fra : MRS

Dato : 14-12-02 17:24

Hvordan ændrer man så en størrelse på en knap?

Tak

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 14-12-02 17:31

"MRS" <xx@xx.xx> writes:

> Hvordan ændrer man så en størrelse på en knap?

Hvis browseren tillader det:
<input type="submit" value="KLIK MIG!" style="height:100px;width:100px">

/L

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-12-02 17:59

"Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@hotpop.com> skrev
> Hvis browseren tillader det:
> <input type="submit" value="KLIK MIG!" style="height:100px;width:100px">
Ellers er det et spørgsmål om at definere en mindre font til brug på
knappen, hvis knappen skal være mindre.
Skal knappen bare være lidt længere, kan du indsætte et passende antal
&nbsp; (nobrakespace) før og efter knappens tekst.
Med venlig hilsen

Erik Ginnerskov
egin@oncable.dk
http://www.ginnerskov.dk