Soundtrack til filmen "Sweepers" fra 1998
Fra : Johan

Dato : 14-12-02 15:01

Hej Gruppe
Jeg prøver at finde soundtracket til en film fra 1998 som hedder "Sweepers"
med Dolph Lundgreen.
Jeg har virkeligt været inde på mange sider, man kan simpelthen ikke finde
noget om det soundtrack. Selve filmen har jeg læst rigtigt mange anmeldelser
af nu.
Det eneste, jeg ved om det, er, at det er indspillet af en fyr som synger på
portugisisk.

Det er en gave til min mor, som forelskede sig fuldstændigt i musikken, da
hun en dag så filmen i fjernsynet.

Jeg håber, her findes nogle, som ved noget om det
Mange hilsner fra
Johan Rose

Fra : Ian

Dato : 14-12-02 19:33

"Johan" <*****johan_rose@omk.dk> wrote in message
> Jeg prøver at finde soundtracket til en film fra 1998 som hedder
"Sweepers"
> med Dolph Lundgreen.

Iflg www.imdb.com (som er verdens bedste opslagsside til alt der har med
film at gøre) er Sweepers fra 1999 (mindre detalje). Info om filmen her:
http://us.imdb.com/Title?0120851

> Det eneste, jeg ved om det, er, at det er indspillet af en fyr som synger

> portugisisk.

Iflg samme side er musikken skrevet af hhv. Waldemar Bastos (songs) og Serge
Colbert.
Håber dette kan bringe dig videre.

Mvh Ian

Fra : Mr.Vertigo

Dato : 15-12-02 02:34

"Johan" <*****johan_rose@omk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af nu.
> Det eneste, jeg ved om det, er, at det er indspillet af en fyr som synger

Artist: Waldemar Bastos
Album: Pretaluz
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00004RD0M/qid=1039915858/sr=1
-1/ref=sr_1_1/102-0631837-8492115?v=glance&s=music